با توجه به نوسانات دلار و تورم کم شکن اقتصادی حاکم بر ایران، امروزه خرید تعدادی از وسایل برای بیشتر خانواده های ایرانی مشکل ساز شده است. تک تک اقلام و وسایل با کیفیت خانگی با قیمت صعودی در حال پرواز هستند. از طرفی نیاز مردم به وسایل منزل جهت رفاه را نمی توان نادیده گرفت. حتی گاها احیای سبک سنتی بارها ذهن شما را به سمت سمساری‌ کشانده است. اتفاق افتاده که به دنبال تغییر دکوراسیون منزل بخواهید وسایل اضافی هر چند سالم و باکیفیت را از محل زندگی خود دور کنید؟ اما به دلیل محدودیت زمان و ترافیک کاری بالا نتوانسته اید به امورات منزل سر و سامان دهید. ما اینجاییم که با انتخاب سمساری مناسب و به‌صرفه اینترنتی، مشکل‌ شما را حل کنیم.

سمساری
سمساری

چرا سمساری شرق تهران ؟

سمساری شرق تهران یکی از مکانهای شناخته شده در این زمینه است. این مجموعه علاوه بر مکانی برای خرید و فروش لوازم کهنه و وسایل دست دوم ، قادر به ارائه خدمات به صورت آنلاین نیز میباشد. این امتیاز برای افرادی که به هر دلیلی نمیتوانند به صورت حضوری خرید یا فروشی انجام دهند، بسیار عالی است. به همین منظور خدمات رسانی سمساری آنلاین ، محدودیت زمانی مردم را به حداقل می‌رسانند. این خدمات 24 ساعته برای مشتریان عرضه شده و طیف گسترده ای از اجناس متنوع را برای انتخاب پیش روی آنها قرار می دهد.

شرق تهران کجاست؟

شرق تهران محله هایی مثل نارمک، تهرانپارس، نیروهوایی و پیروزی و … شامل می شود. شرق تهران به دلیل وجود مراکز خرید متعدد ، مراکز آموزشی مثل مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی و بیمارستان‌های متعدد باعث شده به یکی از بهترین انتخابهای مردم برای سکونت تبدیل شود. از طرفی آلودگی هوا در شرق تهران نسبتا کمتر بوده و خطوط بی آر تی و مترو هم یکی دیگر از نقاط قوت این محله میباشد.

چرا تک تک ما نیاز به تماس با سمساری را حس می کنیم؟

بیشتر مردم وقتی تغییر دکوراسیون می دهند، دیگر وسایل قدیمی به تن خانه زار می‌زند. مبل‌ها کهنه و از مد افتاده به‌نظر می‌رسند و یخچال قدیمی دیگر با آشپزخانه به روز شده، جور در نمی‌آید. اینجاست که اهالی خانه به تکاپوی تغییر لوازم منزل می‌افتند اما چشم‌شان که به قیمت‌ها می‌خورد آه از نهادشان بلند می‌شود. از طرفی، پول زیادی دست صاحبخانه نمی‌ماند اما با این حال دلش هم نمی‌آید از خیر وسایل نو که به خانه نوسازی شده بخورد، بگذرد. اینجاست که فروش وسایل دست دوم و تبدیل آنها به وسایل متناسب با دکور جدید بهترین گزینه ممکن خواهد بود. تنها کسانی می توانند در این مرحله به شما کمک کنند که سابقه خرید و فروش بلند مدتی داشته باشند.

وقتی خودمان می توانیم فروش کنیم چه نیازی به سمساری شرق تهران داریم
آشنایی با مزیتهای سمساری میتواند پاسخگوی این سوال باشد. اول اینکه اگر شخصی بخواهد کالای دست دوم خود را بفروش برساند، نیاز به صرف زمان بیشتری دارد. از طرفی برای خرید وسایل نو با گذشت زمان احتمال گرانتر شدن کالا نو وجود دارد. لذا از طریق تماس با یک سمساری معتبر می توان بدون داشتن دغدغه کالای دست دوم خود را باسرعت بیشتری به فروش رساند. از طرف دیگر با توجه به آنلاین شدن سمساری‌ها و در دسترس بودن کارشناسان در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با سمسار معتمد خود تماس حاصل فرمایید و پس از قیمت گذاری منصفانه اقدام به فروش اجناس دست دوم خود مبادرت ورزید.

چرا سمساری رحیمی؟

سمساری رحیمی با سالها تجربه کاری در این زمینه در شرق تهران، شمال تهران، غرب تهران و جنوب تهران داری شعبه های فعال و گسترده ای است. امتیازات این سمساری عبارتند از:

تنوع در وسایل دست دوم:

هر وسیله دست دومی که کاربران قصد خرید و فروش آن را دارند؛ به راحتی در سمساری رحیمی معامله میشود. این سمساری خریدار لوازم دست دوم آشپزخانه ، انواع کمد و قفسه ، فرش های ماشینی و دست باف ، موکت ، وسایل دست دوم برقی و آشپزخانه ، وسایل انباری و اداری و … می باشد.همچنین در سمساری رحیمی خرید و فروش لوازم آنتیک و عتیقه هم معامله میگردد. برای اعتمادسازی بیشتر این مجموعه شما میتوانید اجناس فروشی عتیقه خود را به صورت نقد دریافت کنید.

قیمت گذاری مناسب:

سمساری رحیمی یکی از معتبرترین شرکت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم در شرق تهران است که با قیمت گذاری مناسب و به صرفه چه در خرید چه در فروش توسط کارشناسان محبوب شده و به عنوان بهترین مرجع قیمت گذاری شناخته شده است.

سرعت عمل بالا و وجود کارشناسان مجرب:

سرعت عملکرد سمساری رحیمی زبانزد خاص و عام است. چرا که شما میتوانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید و در مورد قیمت گذاری و نحوه خرید و فروش اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

سمساری شرق تهران | سمساری | سمساری تهران

کلام آخر
ماه اسفند برای همه ما حس و حال متفاوت و لذت بخشی داشته و از شور و هیجان خاصی برخوردار است. با نزدیک شدن به ایام نوروز، میل به تمیز کردن و حرکت به سمت تازگی و طراوت بیشتر افراد را به تکاپو وا می دارد. شاید یکی از اولین کارهایی که قبل از خانه تکانی میتوان انجام داد، خارج کردن وسایل کهنه منزل و لوازمی است که عمر خود را کرده اند و یا با تغییر دکوراسیون دیگر نیازی به آنها نیست. سپردن وسایل کهنه به سمساری شرق تهران میتواند بخشی از هزینه های وسایل نو را جبران کند. سمساری رحیمی با سابقه درخشان خود همان سمساری قابل اعتماد شماست که با وجود کارشناسان مجرب، آن را از بقیه سمساری‌ها متمایز کرده است

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *