سمساری در احتشاميه | حراج لوازم خانگی دست دوم

 سمساری در احتشاميه که  مجموعه رحیمی به عنوان یکی از سمساری های باسابقه در احتشامیه تهران نیز شناخته می شود. احتشامیه یکی از محدوده های بزرگ در استان تهران محسوب می شود که در ضلع جنوبی اختیاریه قرار گرفته و در امتداد آن، پاسداران است.

در این محله خانه ها و ساختمان های اداری و تجاری زیادی دیده می شوند و به عنوان یکی از مهم ترین و پرجمعیت ترین موقعیت های تهران بزرگ شناخته خواهد شد.

سمساری در احتشاميه

در صورتی که شما هم قصد فروش لوازم برقی، چوبی و ام دی اف و یا فرش و… در احتشامیه تهران را دارید، ما در این مورد به شما کمک خواهیم کرد. کافی است با ما تماس بگیرید، همان طور که پیش از این هم بارها ذکر کردیم. مجوزهای فعالیتی لازم را دریافت کرده و یک سمساری معتبر و با سابقه در احتشامیه تهران هستیم.

سمساری که لوازم منزل را در منطقه احتشامیه خریداری می‌کند، معمولاً فردی است که به دنبال خرید لوازم دست دوم یا ضایعات است. این افراد با خرید انواع لوازم منزل مانند مبلمان، یخچال، تلویزیون و… سعی در تعمیر و فروش آنها به مشتریان دارند.

این سمسارها معمولاً با گردش در محله‌ها و خیابان‌های مختلف، لوازم دست دوم را از افرادی که می‌خواهند از آنها خلاص شوند، تهیه می‌کنند. سپس با انجام تعمیرات و تمیز کردن آنها، این لوازم را با قیمتی مناسب به فروش می‌رسانند.

گاهی اوقات، این سمسارها می‌توانند مشتریانی هم داشته باشند که به دنبال یافتن لوازم منزل با کیفیت و قیمت مناسب هستند. در چنین مواردی، این سمسارها به دلیل داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه، به مشتریان کمک می‌کنند تا لوازمی که به دنبال آن هستند را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

سمساری در احتشاميه | حراج لوازم خانگی دست دومما در تمامی ساعات از شبانه روز، فعالیت خواهیم داشت و شما می توانید با گذری در وب سایت، اطلاعات بیشتری را در مورد ما دریافت کنید. اگر می خواهید با فروش لوازم دست دوم خانه در هزینه ها صرفه جویی کنید، قصد فروش لوازم خانگی و اداری به علت مهاجرت را دارید، تفاوتی ندارد، ما بهترین قیمت را برای هر کدام از اقلام برقی و غیربرقی در نظر می گیریم.

شماره سمساری در احتشامیه : 02122712495

بعضی از خیابان‌های معروف در منطقه احتشامیه تهران عبارتند از:

  • خیابان ولی‌عصر شمالی
  • خیابان زیبا
  • خیابان ناهید شرقی
  • خیابان نیلوفر غربی
  • خیابان درخشان
  • خیابان فرشته‌ی غربی
  • خیابان سرو
  • خیابان شهید آرش مهرآبادی
  • خیابان بیستون

کدام لوازم منزل در احتشامیه را زودتر بفروشیم؟

در مورد انتخاب بهترین سمساری در احتشامیه تهران لازم است که یک توضیح فرعی نیز در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد فروش لوازم آشپزخانه برقی دست دوم در احتشامیه را دارید، پیشنهاد می کنیم که بر اساس دامنه عمر این کار را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. سمساری در احتشاميه

در اینجا، دامنه عمر لوازم مهم و اصلی خانه را به شما توضیح می دهیم.

  • یخچال: یخچال ها به طور متوسط 13 سال عمر می کنند. مواد و نحوه نگهداری یخچال بر طول عمر تاثیر می گذارد. یخچال های فولادی ضد زنگ بیشتر از یخچال های پلاستیکی عمر می کنند. تمیز نگه داشتن یخچال و تنظیم دمای مناسب نیز بر طول عمر آن تأثیر می گذارد.
  • فر: فرها به طور متوسط 13 سال عمر می کنند. فرهای گازی بیشتر از فرهای برقی عمر می کنند. انجام کارهای مهم تعمیر و نگهداری، مانند تمیز کردن، می‌تواند به ماندگاری طولانی‌تر فر نیز کمک کند.
  • ماشین ظرفشویی: ماشین ظرفشویی به طور متوسط 10 سال عمر می کند. ماشین ظرفشویی های فولادی ضد زنگ بیشتر از ماشین ظرفشویی های پلاستیکی عمر می کنند.
  • مایکروویو: مایکروویو به طور متوسط بین 7 تا 8 سال دوام می آورد. سمساری در احتشاميه

حتما بخوانید: سمساری در پاسداران

محاسبه قیمت خرید و فروش لوازم خانگی دست دوم در احتشامیه تهران

دقت کنید که محدوده قیمت لوازم خانه و آشپزخانه بسته به برند سازنده، مشخصات فنی، ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات آن ها متفاوت است و نمی توان یک دامنه مشخص در نظر گرفت.

  1. سمساری در احتشاميه | حراج لوازم خانگی دست دومکیفیت اولیه: کیفیت اولیه یک لوازم خانگی بر مدت زمان ماندگاری آن تأثیر می گذارد. یک دستگاه خانگی با کیفیت بالاتر احتمالاً بیشتر از یک دستگاه ارزان دوام می آورد.
  2. مواد: برخی از مواد بیشتر از سایرین در لوازم خانگی دوام می آورند. فولاد ضد زنگ بادوام ترین و بادوام ترین ماده برای لوازم خانگی است.
  3. تعداد دفعات استفاده: تعداد دفعات استفاده شما از یک لوازم خانگی نیز می تواند بر طول عمر آن تأثیر بگذارد. برخی از لوازم خانگی برای استفاده مکرر طراحی شده اند، مانند یخچال. سایر وسایل، مانند ماشین ظرفشویی یا دفع زباله، ممکن است به مرور زمان با استفاده مکرر فرسوده شوند. سمساری در احتشاميه

هر کدام از موارد زیر، جز عوامل تاثیرگذاری خواهند بود که سمساری رحیمی، آن ها را در قیمت لوازم دست دوم دخیل می داند. اگر به دنبال سمساری احتشامیه استان تهران هستید، با ما تماس بگیرید و ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما هستیم.

شماره تلفن سمساری در احتشامیه : 02122712495


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها