آموزش تعمیر یخچال قدیمی

تعمیر یخچال قدیمی همیشه یکی از معضل خانواده ها و خانم های خانه دار بوده است. البته که همیشه با این موضوع دسته پنجه نرم می کنند. توجه داشته باشید که در این مقاله به صورت کامل و تجربی آموزش تعمیر یخچال های قدیمی را شرح دادیم و راهکار های طلایی هم عنوان کردیم. بهتر است بدانید که یخچال های قدیمی اشکالات تکراری زیادی دارند. ممکن است که برای دوستان و… شما این موضوع پیش بیاید و بهتر است این مقاله را برای آن ها هم ارسال کنید.

یخچال های قدیمی همیشه با مشکلاتی همانند خالی کردن گاز و البته خنک نکردن و از کار افتادن موتور و… رو به رو هستند و که این موضوعات با توجه به سال تولید آن ها و برند و سال هایی که کارکرده قطعا پیش بینی شده و راه حل های برای آن هم در نظر گرفته خواهد شد. البته اگر میزان آسیب پذیری یخچال شما زیاد بود بهتر است به فکر فروش یخچال به سمساری ها باشید و البته با قیمت خوبی از شما یخچال را خریداری می کنند. می توانید یک یخچالی دیگر خریداری کنید به همین راحتی و بدون هیچ دغدغه ایی.

 

آموزش تعمیر یخچال قدیمی و مشکلات رایج در آن:

در این بخش مشکلات رایج یخچال بعلاوه آموزش رفع اشکال آن ها نیز برای شما ذکر می شود و بهتر است شما از آن ها به خوبی استفاده کنید. پیشنهادات در هر بخش هم برای شما در انتهای جمله شرح دادیم که در راستای تعمیر یخچال از آن استفاده کنید. اشتباهات رایج عبارت اند از:

  • خنک نشدن یخچال ( دلیل اصلی نبستن درب به خوبی و البته تعویض کش):اولین مورد در رابطه با تعمیر یخچال آن است که مشکل خنک نشدن یخچال خودتان را به راحتی حل کنید. منشا اصلی این مشکل می‌ تواند نبستن درب به درستی و البته هرز شدن کش و یا قدیمی بودن آن باشد. شما سالانه باید کش های درب یخچال خودتان را عوض کنید و کش نو را جایگزین کنید. به این دلیل که کش ها باعث چفت تر شدن درب شده و باعث خارج شدن هوای خنک نمی شود. ( البته ممکن است که گاز یخچال شما هم تمام شده باشد. این موضوع هم سبب خنک نشدن یخچال خواهد شد. بهترین کاری که باید انجام دهید آن است که گاز یخچال خودتان را به صورت مجدد شارژ کنید که این موضوع سالانه و یا دو سال یکبار باید انجام شود)
  • برفک زدن یخچال:اکثر و می توان به جرات گفتن برفک زدن یخچال های قدیمی یکی از مشکلاتی مهم است که بر اثر دمای زیاد یخچال و نقض فنی موتور ایجاد می‌ شود. البته برفک سبب می شود که جریان هوا به خوبی تهویه نشود. این موضوع قطعا سبب خرابی موتور می شود و تنها کار شما آن است به تعمیرکار یخچال متخصص تماس بگیرید و بخواهید تعمیر یخچال شما را انجام دهد. ( البته اگر مشکل برفک دائمی شد بهتر است به فکر فروش یخچال خود باشید بجای آن که همیشه در حال تعمیر کالا باشید.)
  • داغ شدن موتور یخچال به شدت بسیار زیاد و حرارت بالا:یخچال های قدیمی همیشه این دغدغه را دارند که شدت داغی‌ موتور بالاست. البته که این موضوع سبب ذوب شدن پلاستیک هم خواهد شد. این موقع به این مشکل اورلود موتور و کمپرسور می گویند. البته که صدای زیادی هم از یخچال ایجاد می شود. این موضوع با توجه به چند مورد می تواند حل شود. ابتدا آن که شما فن موتور را عوض  و یا آن که آن را چک کنید و مشاهده کنید که سفت است یا نه.
    ( به این دلیل که آزاد بودن فن از محور سبب زیاد داغ کردن و البته سر و صدای زیاد می شود) پروانه هم باید چک شود. بهتر است که یخچال را از برق بکشید. به این دلیل که پروانه ممکن است یک باره به چرخش در بیاید. که این موضوع به نفع شما اصلا نیست و ممکن است باعث آسیب های جدی تر شود.
  • خراب شدن فن فریزر و منجر شدن به برفک زدن زیاد:برفک زدن زیاد علاوه بر اینکه دلیل اصلی درست کار نکردن فن می باشد، ممکن است که دما تراز نباشد. برای حل این مشکل کافی‌ است که ابتدا در پوش فن فریزر را برداشته و بررسی کنید که گرفتگی نداشته باشید. اکثر مواقع این موضوع با تمیز کردن فن و در پوش درست می شود. اگر درست نشد باید تعویض فن انجام شود و یا اینکه بررسی کنید که اتصالی نداشته باشد.

 

بهترین گزینه شما علاوه بر تعمیر یخچال، فروش یخچال هم است:

منطقی ترین موضوع و البته منطقی ترین کاری که می‌ توانید انجام دهید به جای آن که همیشه در حال تعمیر یخچال و… باشید آن است که فروش یخچال را آغاز کنید و بهترین خریدار یخچال شما سمساری ها هستند. به این دلیل که با قیمت مناسب و بالا و البته با پیشنهاد معاوضه یخچال هم می توانید یخچالی بهتر را انتخاب کنید و دیگر هزینه های اضافی برای تعمیرات بیش از حد صرف نکنید. ( علاوه بر فروش یخچال که توسط سمساری ها انجام می شود. می توانید از تکنسین سمساری ها هم استفاده کنید. به صورتی که به سمساری مراجعه کرده و از افراد متخصص در این حوزه کمک بخواهید که یخچال شما را بررسی کنند و در صورت بروز مشکل آن را برای همیشه رفع کنند)

آموزش تعمیر یخچال قدیمینحوه فروش یخچال :

اگر شما هم یخچالی دارید که از دست تعمیرات زیاد آن خسته شه اید  یا اینکه یخچال شما بسیار قدیمی است، بهترین گزینه رجوع کردن به سمساری ها می باشد. با ارتباط برقرار کردن و بررسی کالای شما خرید سریع انجام می شود. البته که خدماتی دیگر همانند فروش کالای نو و یخچال نو هم برای شما ارائه می شود. ( البته سایت هایی همانند دیوار و… هستند که شما با ثبت آگهی می توانید یخچال را برای فروش بگذارید. ولی اصلا خریدار پیدا نخواهد شد و ممکن است زمانی‌ طولانی صرف شود)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها