خریدار لوازم برقی دست دوم کافی شاپ در سمساری تهران

لوازم برقی کافی شاپ در فرایند تهیه انواع خوراکی های مختص کافی شاپ نقش بسزایی دارد و نحوه عملکرد و توان این دستگاه ها نیز در میزان پخت و کیفیت خوراکی ها تاثیرگذار می باشد. به همین دلیل باید در انتخاب آنها دقت لازم را مبزول داشت. اگر خریدار لوازم برقی یا  لوازم برقی دست دوم هستید در سمساری تهران نیز می توان این دستگاه را متناسب با نیاز خود و با قیمت های استثنایی خرید کرد.

خریدار لوازم برقی دست دوم کافی شاپ در سمساری تهرانآشنایی با انواع لوازم برقی دست دوم کافی شاپ

برای اینکه بتوان یک کافی شاپ را افتتاح کرد باید چندین نوع لوازم برقی مخصوص این شاخه را تهیه نمود که هر وسیله ای کار مخصوصی را انجام می دهد. لذا این دستگاه ها علاوه بر بالا بردن دقت، سرعت و کیفیت کار باعث بالا رفتن جذب مشتری می شوند بنابراین اگر خریدار لوازم برقی از سمساری هستید در ادامه هر یک را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه اسپرسو

وظیفه تولید قهوه غلیظ یا همان اسپرسو را دارد و در انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود. از نظر تعداد گروپ نیز دارای سه مدل تک، دو و سه گروپ می باشد. همچنین از لحاظ تکنولوژی بویلر نیز به سه نمونه مولتی بویلر، دو بویلر و تک بویلر تقسیم بندی شده است.

دستگاه آسیاب قهوه

از مهم ترین لوازم برقی دست دوم کافی شاپ بوده که با آن قهوه تازه را در اندازه های مختلفی پودر می کنند که نوع، دقت، توان و نحوه عملکرد آن در کیفیت قهوه تاثیر زیادی دارد. برخی از این مدل دستگاه کار مخلوط کردن را نیز انجام می دهد۔

دستگاه قهوه ساز

با آن قهوه را دم می دهند که نحوه عملکرد آن در کیفیت قهوه تاثیر زیادی دارد. دستگاه قهوه ساز از جمله لوازم باریستا بوده و با نام دستگاه اسپرسوساز نیز معروف است که به صورت اتوماتیک کار می کند. لذا تمام نوشیدنی هایی که از خانواده اسپرسو باشد مانند لاته، کاپوچینو و انواع قهوه با این دستگاه راحت تهیه می شود. نمونه های تمام اتوماتیک به باریستا احتیاجی ندارد و با فشار دادن دکمه ای تنظیم می شوند. در اینصورت دانه های قهوه به صورت خودکار آسیاب شده و قهوه در اشکال مختلف آماده می شود. با وجود این دستگاه افراد مبتدی نیز که تازه وارد کار کافی شاپ شده اند براحتی می توانند انواع قهوه را تهیه کنند.

بلندر یا مخلوط کن

از جمله لوازم برقی دست دوم کافی شاپ است که با آن کوکتل، اسموتی و شیک تهیه می شود و با قدرت بالا انواع بستنی و یخ با آن مخلوط خواهد شد. قدرت، ظرفیت و توان هر مدل از این محصول فرق دارد که در دو نمونه کاوردار و بدون کاور ارائه می شود و نوع کاوردار بدون سر و صدا می باشد.

شیکر

با آن میلک شیک های غلیظ و بستنی را مخلوط می کنند که بر اساس تعداد لیوان مدل های مختلفی دارد.

آبمیوه گیری و آب پرتقال گیری

این لوازم برقی کافی شاپ با توان، ظرفیت و قدرت های مختلفی تولید می شود و امکان گرفتن آب انواع میوه و پرتقال با آن وجود دارد.

شیر گرمکن

یک سیستم گرمکن و مخزن از کف دارد.

شربت سردکن

شربت را خنک می کند.

یخ در بهشت

دسرهای نیمه یخ زده را با آن تهیه می کنند که دارای سه مدل تک، دو و سه مخزنه است.

گل خامه زن

جزو لوازم برقی پرکاربرد کافی شاپ بوده که با آن خامه پف کرده تهیه می کنند و دارای دو نوع دستی و برقی می باشد.

ساندویچ میکر

با این دستگاه ساندویچ گریل شده و پنینی ایتالیایی تهیه می کنند.

وافل ساز

نان ترد و شیرینی را آماده می کند که از لوازم برقی کافی شاپ با کاربردی بسیار بالا می باشد.

کرپ ساز

با آن نوعی بکینگ بسیار نازک با نام کرپ تهیه می شود.

تستر نان

با این لوازم کافی شاپ نان را ترد و گرم می کنند.

سرخ کن رومیزی

با کمترین روغن مواد غذایی را سرخ می کند که برای کافی شاپ های کوچک مناسب خواهد بود و دو مدل تک لگن و دو لگن دارد. همزن، یخساز و بویلر آب جوش نیز از دیگر لوازم برقی کافی شاپ است.

قیمت لوازم برقی دست دوم کافی شاپ

اگر خریدار لوازم برقی تهران هستید باید بدانید قیمت لوازم برقی دست دوم کافی شاپ وابسته به عوامل مختلفی است که در اینجا به ذکر این عوامل می پردازیم.

  • لوازم برقی دست دوم بسته به مدل قیمت های مختلفی دارند؛ مثلا اسپرسوساز تمام اتوماتیک به دلیل پیشرفته بودن و داشتن امکانات بیشتر قیمت های بالاتری دارد. همچنین نوع گروپ و مولتی گریل با نمونه های معمولی قیمت یکسانی ندارد.
  • توان و قدرت یا ظرفیت دستگاه نیز در قیمتش اثرگذار است؛ مثلا نمونه های بزرگ که قدرت و ظرفیت بالایی دارند گرانتر هستند.
  • جنس یراق آلات، قطعات و مواد اولیه به کار رفته در لوازم برقی دست دوم در کیفیت آن اثرگذار است؛ مثلا بدنه این دستگاه در صورتی که از استیل ضد زنگ با ضخامت بالا باشد قیمت بیشتری دارد. کیفیت قطعات و مرغوبیت آنها نیز تعیین کننده قیمت است.
  • امکانات موجود در این دستگاه در قیمت آن تاثیرگذار است؛ مثلا مخلوط کن کاور دار بدون سر و صدا کار می کند و این مزیت باعث بالا رفتن قیمتش شده است.
  • نوسانات بازار، کیفیت محصول، هزینه های تولیدی و برند تاثیر زیادی بر قیمت دارد و در صورتی که بر اساس استانداردها تولید شده باشد کیفیت خوبی دارد.

سخن پایانی

لوازم برقی دست دوم کافی شاپ دارای انواع مختلفی است که هر نوعی عملکرد مختص به خود را دارد و نوع دست دوم آن در سمساری تهران در کیفیت تضمینی به فروش می رسد. خریدار لوازم برقی شهر ها  نیز می تواند این محصولات را با قیمت ایده آل تهیه کند و خریدی مقرون به صرفه را داشته باشد.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها