سمساری میدان آرژانتین زمانی که فروش لوازم دست دوم پیش میاد اولین جایی که به ذهن ما میرسد سمساری در شرق تهران است چرا که سمساری ها لوازم دست دوم را با قیمت مناسب و اصلی آن خریداری میکنند و همچنین از طرفی افراد میتوانند لوازم دست دوم را از سمساری خریداری  کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنند چرا که در عضی مواقع افراد به دنبال فروش فوری لوازم خود هستند حالا میتواند دلیل این خرید عوض کردن لوازم منزل یا مهاجرت یا کهنه شدن وسایل باشد شما میتوانید با مراجعه به سمساری کالای مورد نظر خودرا پیدا و خریداری کنید.

سمساری
سمساری

 میدان آرژانتین

میدان آرژانتین یکی از معروف‌ترین میدان‌های شهر تهران است که در محدوده مجموعه نیاوران و فرشته قرار دارد. این میدان با فضای باز و زیبایی که دارد، محلی برای تفریح و گردش شهروندان تهران است.

میدان آرژانتین به دلیل واقع شدن در منطقه‌ای که دسترسی به مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ، سینماها، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف دارد، محلی پر از جذابیت برای تفریح و خریداری است.

این میدان به دلیل واقع شدن در نزدیکی خیابان ولیعصر و فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز به عنوان یک محل مناسب برای اقامت در هتل‌های لوکس و مشهور تهران شناخته می‌شود.

میدان آرژانتین در واقع به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، به یکی از مراکز تجاری و گردشگری شهر تهران تبدیل شده است. این میدان به عنوان یکی از پرترددترین محل‌های ترافیکی در تهران شناخته می‌شود و به دلیل دسترسی آسان به مترو، اتوبوس و تاکسی، برای مردم تهران تبدیل به یکی از محل‌های مناسب برای حمل و نقل و انتقال شده است.

در محل میدان آرژانتین، ساختمان‌هایی با معماری زیبا و منحصر به فرد قرار دارند که برخی از آنها به منظور سکونت و برخی دیگر به منظور تجارت و خدمات به مردم شهر ساخته شده‌اند. همچنین این میدان، محلی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و تجاری در شهر تهران است و برخی از این رویدادها به صورت مستقل و برخی دیگر در فضای باز این میدان برگزار می‌شوند.

به طور کلی، میدان آرژانتین یکی از نقاط جذاب و پرطرفدار شهر تهران است که با داشتن فضای زیبا، دسترسی آسان به مراکز خرید، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مراکز خدماتی، برای تفریح و خریداری مردم تهران و گردشگران بسیار مناسب است.

از این رو سمساری رحیمی یکی از شعبه های خودرا در این منطقه  تاسیس کرده تا نیاز عموم مردم را بر طرف کند و لوازم آنها را  خرید کند .

خدمات سمساری در میدان آرژانتین

  • خریدار یخچال و لباسشویی در اوین
  • خریدار مبل
  • خریدار فرش دست باف
  • خریدار لوازم برقی
  • خریدار صندلی
  • خریدار کولر ابی
  • خریدار لباس شویی
  •  خریدار ظرف شویی

 

چرا امروزه فروش لوازم کهنه منزل بصورت  آنلاین انجام می شود؟

فروش لوازم کهنه منزل در قالب فروشگاه‌های آنلاین در دهه اخیر به شدت رشد کرده است. این رشد به علت وجود تقاضای بسیار زیاد و همچنین پاسخگویی به نیازهای مشتریان در زمینه خرید و فروش لوازم کهنه منزل صورت گرفته است.

بطور کلی، دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. یکی از دلایل اصلی قابلیت دسترسی آسان به اینترنت است. با توجه به اینکه بیشتر افراد دسترسی به اینترنت دارند، فروش آنلاین می‌تواند به راحتی انجام شود و مشتریان می‌توانند به راحتی به سایت‌های فروشگاهی دسترسی پیدا کنند و لوازم کهنه منزل خود را به صورت آنلاین بفروشند.

دیگر دلایل این مسئله می‌تواند عبارت باشد از:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: فروش آنلاین لوازم کهنه منزل به مشتریان این امکان را می‌دهد که در هر زمانی که بخواهند، بازاریابی و فروش کالاهای خود را انجام دهند، در حالی که در فروشگاه‌های معمولی ممکن است نیاز به سر و کار با پست ها و مسافت های طولانی باشد.
  • تنوع بیشتر: فروش آنلاین لوازم کهنه منزل به مشتریان این امکان را می‌دهد که به تنوع بیشتری از لوازم کهنه منزل دسترسی پیدا کنند. در واقع، در فروشگاه‌های آنلاین، مشتریان می‌توانند بین محصولات متنوع و گوناگون انتخاب کنند و به راحتی مقایسه قیمت و کیفیت آنها را انجام دهند.

در نتیجه، فروش آنلاین لوازم کهنه منزل به دلیل دسترسی آسان، صرفه جویی در زمان و هزینه، تنوع بیشتر و سایر فواید متعدد، به یکی از روش‌های محبوب و مورد علاقه مردم جهت خرید و فروش لوازم کهنه منزل تبدیل شده است

سمساری یا امانت داری یا به زبان ساده تر خرید و فروش لوازم دست دوم جایی است که یک جنسی خریداری می شود و سپس بفروش می رسد.

از آنجاییکه اجناس نو گران هستند برخی از مردم ترجیح می دهند که به دنبال اجناس دست دوم با کیفیت مورد نظر باشند در این لحظه اولین مکانی که به ذهنشان می رسد سمساری است.

به سمساری مراجعه میکنند و کالای مورد نظر خود را بدست می آورند.

نیازی به مراجعه حضوری نیست کافیه با ما تماس بگیرید ما کارشناسان خود را برای خرید کالای شما به منزلتان می فرستیم.

اگر به دنبال کالای با کیفتی هستید و یا اگر دوست دارید کالای خود را با قیمت خوبی بفروش برسانید فقط یک تماس با ما بگیرید کارشناسان ما در محل شما حضور خواهند داشت و بعد از کارشناسی منصفانه کالای شمار ا به بهترین قیمت خواهند خرید با سپاس.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها