خرید مبل دست دوم سعادت اباد 02122712495 - خریدار مبل با قیمت بالا

خرید مبل دست دوم سعادت اباد توسط سمساری رحیمی و با بالاترین قیمت انجام می شود.  مبل وسیله ای است برای راحت نشستن اعضای خانواده که جذابیت طرح و مدل آن در دکوراسیون نقش آفرینی می کند.

خرید مبل دست دوم سعادت اباد

چگونه است که خرید مبل دست دوم سعادت اباد با قیمت بالا خیلی مواقع ارزش مند تر است؟ باید گفت مواقعی که کیفیت تک تک مواد اولیه بکار رفته در آن که شامل چوب اسکلت، فوم، پارچه و مدل بوده از اعلاترین مواد می باشد. اگر خریدار مبل دست دوم هستید می توانید خرید خود را از سمساری در سعادت آباد با قیمت مناسب تر انجام دهید. خرید مبل دست دوم سعادت آباد می تواند برای شما از لحاظ قیمت و کیفیت سودمند باشد.

شماره خریدار مبل دست دوم سعادت اباد : 02122712495

شناخت کلی انواع مبل دست دوم

استفاده از مبل قدمت زیادی دارد و از گذشته تا به امروز شاهد تولید مدل های متنوعی از آن بوده ایم و هر چه زمان رو به جلو می رود مدل های مدرن تری از آن وارد بازار می شود. طی سالیان متمادی چندین مدل مبل در طرح های متنوع تولید شده که آنها را معرفی خواهیم کرد و در صورت نیاز می توانید خرید خود را از سمساری سعادت آباد انجام دهید.

خرید مبل دست دوم سعادت اباد 02122712495 - خریدار مبل با قیمت بالامبل راحتی

همانطور که از نامش مشخص است برای راحتی افراد و متناسب با آرگونومی بدن طراحی شده است. برای اینکه بعد از کار متمادی با نشستن بر روی آن خستگی را از تن بیرون کنید. دسته، اسکلت و پایه این مبل از چوب است که در داخل و لابه لای فوم و پارچه از دید پنهان مانده و کیفیت این اسکلت در دوام محصول اثرگذار می باشد. با نشستن بر مبل راحتی نیز می توان به کیفیت فوم آن پی برد؛ مثلا اگر نه خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد کیفیت خوبی دارد. به دلیل اینکه متناسب با آرگونومی بدن تولید شده و پاها، کمر، ستون فقرات و لگن در آن احساس راحتی خواهد داشت. خرید مبل دست دوم سعادت اباد

مبل استیل یا سلطنتی

مبل سلطنتی از قدمت بیشتری برخوردار است و می توان گفت در گذشته در خانواده های سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه نیز مدل های جدیدتری از این مبل عرضه می شود که دسته، پایه و تاج آن نمایانگر هنر منبت کاری است و این قسمت های مبل هنرنمایی می کند. پارچه بکار رفته در مبل سلطنتی نیز از نوع طرح دار و ظریف بوده و رنگ چوب آن نیز اکثرا در رنگ های کرم، طلایی و فندقی می باشد.

مبل کلاسیک

طراحی اولیه این مبل توسط اروپایی ها پایه گذاری شده که منحنی ظریف، یکسان و دقیق در آن و وجود منبت کاری ها از ویژگی هایش می باشد. یکی دیگر از شاخصه های مبل کلاسیک طراحی دسته اختصاصی و داشتن کوسن است که آن را از دیگر مدل ها متمایز می کند. خرید مبل دست دوم سعادت اباد

مبل ال

این مبل بسیار حجیم و کوچک است که فضای کمی را اشغال می کند، به همین دلیل به کسانی که آپارتمان نقلی دارند توصیه می شود آن را جزء گزینه های انتخابی خود قرار دهند. مبل ال فقط یک دسته دارد و کاملا در گوشه سالن قرار می گیرد به همین دلیل فضا را بازتر خواهد کرد. برخی مدلها نیز دارای قابلیت تخت خواب شو می باشد.

مبل مدرن

این مبل به دلیل داشتن تنوع در رنگ حق انتخاب مشتری را بالا برده است و از نظر شکل ظاهری چندان تفاوتی با مبل راحتی ندارد. با این تفاوت که تنوع بیشتری در آن به چشم می خورد.

در زمان خرید مبل دست دوم چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟ خرید مبل دست دوم سعادت اباد

در زمان خرید مبل دست دوم سعادت آباد باید تیزبینانه عمل کرد و شرایط مختلفی را در نظر گرفت. مهم تر از آن باید شاخصه های یک مبل خوب را که شامل کیفیت مواد اولیه آن است در نظر گرفت. لذا برای شناخت بیشتر شما این نکات ریز را بازگو می کنیم و می توانید خرید را حتی از سمساری سعادت آباد انجام دهید.

اسکلت، کلاف یا چوب مبل

باید از فروشنده سوال کنیم که چه نوع چوبی در بدنه و اسکلت مبل دست دوم استفاده شده است؛ چون نوع چوب در وزن مبل، دوام و استحکام آن تاثیر گذار خواهد بود. چوب بکار رفته در این محصول نیز می تواند از نوع گردو، راش، روس، صنوبر، چنار و غیره باشد. یک چوب خوب دارای بافت متراکم، انعطاف پذیر، مستحکم است و در عین سخت بودن، سبک نیز می باشد. در بین چوب های ایرانی گردو از بهترین ها به شمار می رود. همچنین در باب نوع چوب باید اشاره کرد که همیشه چوب استفاده شده در مبل سلطنتی کیفیت بالاتری دارد.

فوم مبل خرید مبل دست دوم سعادت اباد

فوم همان قسمت نرم است که در نشیمنگاه و پشتی مبل دست دوم قرار گرفته و در انواع مختلف فوم سرد و فوم گرم وجود دارد. لذا فوم سرد با حرارت غیر مستقیم و دمای کم تولید شده که کیفیت بهتری دارد، چون با استفاده مدام در آن فرورفتگی ایجاد نمی شود. بر خلاف فوم گرم که نرم تر است ولی با گذشت زمان در آن فرورفتگی ایجاد خواهد شد. همچنین ممکن است به جای فوم از اسفنج استفاده شود که نوع سی کیلویی و چگالی بالای آن کیفیت بهتری دارد.

روکش یا پارچه مبل خرید مبل دست دوم سعادت اباد

پارچه مبل دست دوم در صورت باکیفیت بودن دارای تراکم و ضخامت بالایی است و با استفاده مستمر دچار پرز، ساییدگی، رنگ رفتگی و کشش نخواهد شد. این روکش ممکن است از نوع چرم، مخمل، کتان، شانل و غیره باشد و در مدل های طرح دار، ساده و ظریف نقش عرضه می شود.

دوخت مبل

مبل باید با نخ مخصوص، ضخیم و مستحکم و با کوک بندی های یکدست و صاف دوخته شده باشد.

اتصالات مبل

چوب اسکلت باید کاملا مستحکم به هم متصل شده باشد تا با گذشت زمان در آنها لقی ایجاد نشود. خرید مبل دست دوم سعادت اباد

رنگ و طرح مبل

جهت انتخاب رنگ و طرح مبل دست دوم باید رنگ دکوراسیون محیط را در نظر گرفت تا بتوان با ست کردن رنگ ها، دکوراسیون خود را منحصر به فرد انتخاب کرد. با در نظر گرفتن رنگ فرش، پرده، میز تلویزیون، کابینت و غیره می توان انتخاب خود را راحت تر نمود.

سخن پایانی در مورد خرید مبل دست دوم سعادت اباد

مبل دارای تنوع در طرح، رنگ و متریال است که در زمان خرید علاوه بر زیبایی ظاهری باید به کیفیتش نیز توجه نمود. یک مبل خوب واقعا ارزشش را دارد که به صورت دست دوم و با قیمت مناسب خریداری شود زیرا سالهای سال می توان بدون نگرانی از آن استفاده کرد. خریدار مبل دست دوم در سعادت اباد می تواند این محصول را با کیفیت تضمینی از سمساری سعادت آباد خرید کند. خرید مبل دست دوم سعادت اباد

شماره تلفن خریدار مبل دست دوم در سعادت اباد : 02122712495

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها