خریدار انواع دراور در سمساری نیاوران

دراور کمدی کشودار که برای نگهداری انواع پوشاک و دیگر وسایل استفاده می شود. لذا با وجود کم حجم بودن و اشغال کردن فضای کم، به دلیل داشتن کشوهای زیاد استفاده بهینه را می توان از فضای آن نمود. در سمساری نیاوران انواع دراور در متریال های مختلفی ارائه شده که خریدار دراور می تواند با اطمینان از کیفیت و با رضایتمندی از قیمت آن را تهیه کند.

معرفی انواع دراور از نظر متریال

دراور بسیار کاربردی و محبوب به نظر می رسد و از نظر جنس در سه مدل تولید می شود که در اینجا هر یک را شرح می دهیم:

دراور چوبی

این نوع دراور از چوب خالص تولید شده که ظاهری زیبا و طبیعی دارد و بدنه آن نیز ممکن است با حکاکی و منبت کاری نقش داده شود. علاوه بر ظاهر منحصر به فرد از دوام و استحکام ایده آلی نیز برخوردار می باشد که قیمتش نیز بالاتر است. همچنین می تواند از چوب های گردو، توسکا، راش، چنار، صنوبر و غیره تولید شود که بسته به نوع چوب کیفیت متنوعی خواهد داشت.

دراور ام دی اف و های گلاس

ام دی اف از متریال های جدید است که از پودر چوب، چسب و با پوششی شیک طی فرایند فشرده سازی تولید شده است، همچنین به دلیل صرفه اقتصادی که دارد به صورت گسترده تولید می شود. نسبت به چوب نیز ارزانتر بوده و دارای تنوع در طرح و مدل می باشد. با وجود این متریال از قطع بی رویه درختان جلوگیری خواهد شد و این بر مزیت و محبوبیتش افزوده است. نمونه های های گلاس سطحی براق و درخشان دارند که بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشند، ولی نوع ام دی اف مات به نظر می رسد.

دراور ملامینه

از خرده های چوب و چسب تحت فشار بالا تولید شده و نسبت به دو نمونه قبل ارزانتر است زیرا استحکام کمتری در برابر آب و ضربه دارد. همچنین این متریال نسبت به نوع ام دی اف تراکم کمتری دارد ولی پوشش آن می تواند از نوع های گلاس و ام دی اف باشد.

نکات قابل توجه در زمان خرید انواع دراور

خریدار انواع دراور در سمساری نیاوران

  • خریدار دراور باید به ابعاد آن دقت کند، چون این محصول از نظر تعداد کشو ارتفاع مختلفی دارد. همچنین پهنای آن نیز متنوع است، به همین دلیل باید فضای اتاق را در نظر بگیرید و بر این اساس انتخاب کنید.
  • جنس دراور نیز اهمیت زیادی دارد که به ترتیب نوع چوبی، های گلاس، ام دی اف و ملامینه از نظر کیفیت درجه بندی می شود.
  • هر چه این دراور کشوهای بیشتری داشته باشد و حجم کشوها نیز بیشتر باشد ظرفیت بالاتری خواهد داشت. بنابراین خانواده های پرجمعیت بهتر است از نوع بزرگ انتخاب کنند.
  • دراور در رنگ های متنوعی تولید می شود که متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق خواب و بر اساس رنگ سرویس خواب می توانید آن را برگزینید.
  • کشورهای بزرگ دارای یک دستگیره بزرگ یا دو دستگیره کوچک از جنس فلز یا پلاستیکی فشرده هستند. به علاوه ممکن است دراورهای چوبی دستگیره هایی چوبی داشته باشند که با ایجاد برجستگی یا تو رفتگی در دیواره ایجاد شده باشند، لذا آنها بسیار مستحکم هستند.
  • ریل های کشوها نیز طراحی و ساخت متفاوتی دارند؛ مثلا دراور چوبی ممکن است ریل چوبی داشته باشد و نوع ام دی اف نیز اکثرا دارای ریل های فلزی هستند. این ریل ها اکثرا در دو نوع ریل ساچمه ای سه تکه ارام بند و ریل ساچمه ای سه تکه ترمز دار ارائه می شوند. از مزیت آنها، می توان گفت که آرام بسته می شوند و از کوبیده شدن درب و ایجاد ضربه به بدنه دراور جلوگیری خواهند کرد.
  • دراورها از نوع پایه دار و بدون پایه هستند که اندازه پایه های هر مدلی متفاوت خواهد بود. همچنین ممکن است این محصول در دو متریال به صورت ترکیبی تولید شود؛ مثلا امکان دارد در ساخت آن هم از چوب و هم از های گلاس استفاده شود.

معرفی انواع دراور از نظر مدل

دراور از نظر شکل قرار گیری کشوها، پایه و طراحی در انواع مختلفی ساخته می شوند اگر خریدار دراور هستید  باید مدل‌های آن را بشناسید مانند:

دراور دیواری: این مدل در داخل دیوار نصب می شود و مناسب آپارتمان های کوچک می باشد.

دراور صندوقی: در پایین کشوها و در بالا درب جداگانه تعبیه شده که مانند صندوق باز می شود و بسیار جادار می باشد.

دراور کلاسیک و ظریف: دارای پایه ای بلندتر است که بسیار زیبا و با ظرافت طراحی و ساخته شده و بیشتر در جنس چوب وارد بازار می شود که بدنه ای منبت کاری و حکاکی شده دارد.

دراور دو کشوی کوچک: کشوهای کوچک در کنار هم دارند که بسیار ظریف هستند و بیشتر مناسب نگهداری وسایلی کم حجم می باشد.

سخن پایانی

دراور به عنوان کمد کم حجم و جادار فضایی قابل توجه با کشوهای زیاد را در دسترس افراد قرار داده که می توان تعداد زیادی لباس و وسایل را در آن جای داد. به دلیل کاربردی بودن همه حتی کسانی که کمد دیواری دارند نیز از آن استفاده می کنند. اگر خریدار دراور هستید می‌توانید در شماره سمساری خرید خود را با قیمت منا‌سب‌تری انجام دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها