خریدار ظرفشویی با قیمت مناسب در سمساری نارمک

ماشین ظرفشویی این امکان را برای خانواده فراهم می کند تا با آن بتوان تعداد زیادی از ظرف را در زمان کمی شستشو داد. با وجود این دستگاه دیگر دست در تماس با آب و مایع شوینده نخواهد بود و این برای افرادی است که پوست حساسی دارند مزیت خوبی به شمار می رود. اگر خریدار ظرفشویی هستید می توانید در سمساری نارمک این محصول در مدل های مختلف با قیمت مناسب خریداری کنید.

خریدار ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی از نظر طریقه نصب در انواع مختلفی موجود است که اگر خریدار ظرفشویی هستید باید آشنایی داشته باشید در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

ماشین ظرفشویی توکار

از مدل های امروزی و مدرن است که در زیر سینک ظرفشویی داخل کابینت نصب می شود. علاوه بر ظاهری زیبا و شیک که به دکوراسیون آشپزخانه می دهد، فضای کمی را نیز اشغال خواهد کرد. ظرفیت این مدل نسبتا مانند نوع مبله است و فقط از نظر نحوه نصب و طراحی متفاوت می باشد. همچنین به دلیل اینکه داخل کابینت قرار می گیرد فاقد بدنه است و کاملا هماهنگ با کابینت بوده که اندازه ای یکدست با کابینت نیز دارد. به دلیل مدرن و لوکس بودن و به سبب کم صدا بودن محبوبیت زیادی دارد و تنها تفاوت آن با دیگر نمونه ها این است که بعد از نصب در داخل کابینت دیگر امکان جابجایی آن وجود ندارد. همچنین برای انتخاب این دستگاه باید توجه کرد که باید قبلا در بین کابینت فضایی برای آن در نظر گرفته باشید.

ماشین ظرفشویی رومیزی:

بر روی کابینت گذاشته می شود که قابلیت جابجایی را دارد و فضای کمی را اشغال می کند. لذا در نقطه ای از آشپزخانه می توان آن را قرار داد. مناسب خانواده هایی تا هشت نفره است و بسیار مصرف برق کمی دارد. از مدل های کوچک با ظرفیت کم بوده که بیشتر برای آشپزخانه های کوچک انتخاب می شود.

ماشین ظرفشویی مبله

مناسب خانواده های پرجمعیت است و سایز بزرگی دارد، به همین دلیل فضای بیشتری اشغال می کند. لذا جهت انتخاب آن باید این نکته را در نظر گرفت که باید از قبل محلی برای قرار دادن آن در بین کابینت ها در نظر گرفته شده باشد. مثلا مانند ماشین لباسشویی باید جای برای آن خالی گذاشت. این مدل ظرفشویی مناسب خانواده هایی است که زیاد مهمان به منزل آنها رفت و آمد دارد چون ظرفیت زیاد را پاسخ گو می باشد. همچنین انتخاب خوبی برای رستوران ها، سالن های غذاخوری، کافی شاپ و غیره است.

نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی

خریدار ظرفشویی با قیمت مناسب در سمساری نارمکاگر خریدار ظرفشویی هستید باید به یک سری نکات هنگام خرید توجه داشته باشید:

  • قبل از خرید ماشین ظرفشویی باید این نکته را در نظر داشت که باید محلی را جهت قرار گیری این محصول در نظر گرفته باشید. در این محل نیز باید لوله کشی مخصوص انجام شده باشد، چون دستگاه باید به لوله آب و لوله فاضلاب متصل شود.
  • ظرفشویی مبله یا ایستاده دارای مخزن بزرگتری است بنابراین سرعت شستشو آن نیز بالاتر خواهد بود و در زمان کمتری تعداد زیادی از ظرف را می شوید.
  • نوع ایستاده و مبله به دلیل اینکه مخزن بزرگتری دارد آب و برق بیشتری مصرف می کند. همچنین به دلیل مخزن بزرگتر انواع قابلمه و ماهیتابه های بزرگ را نیز می توان در آنها شستشو داد.
  • ظرفشویی مبله آپشن ها و برنامه های بیشتری دارد و گرانتر می باشد.
  • نوع رومیزی به دلیل کوچک بودن در زمان کمتری پر می شود و مناسب شستن ظروف ناهار و شام خانواده می باشد. ولی نوع مبله به دلیل بزرگ بودن دیر پر خواهد شد به همین دلیل مناسب میهانی ها است و در صورت خرید آن باید ظروف ناهار و شام را جمع کرد و روزی یکبار با آن ظرف ها را شست. یا می توان با استفاده از آپشن نیم شور ظروف کم را با آن شست وشو داد.

انواع ماشین ظرفشویی از لحاظ گنجایش

ظرفشویی از لحاظ ظرفیت در انواع مختلفی تولید می شود. مانند:

ظرفشویی چهار تا هشت نفره

ظرفیت آن بین ۷۲ تا ۱۰۸ ظرف است که ارزانتر نیز می باشد.

ظرفشویی ۱۲ نفره

ظرفیت آن تا ۱۴۴ ظرف بوده که از آپشن نیم شور نیز برخوردار است که محبوبیت زیادی دارد. آپشن نیم شور این معنی را می دهد که می توانید با آب کم مقدار کمی ظرف را بشویید.

ظرفشویی ۱۴ نفره

ظرفیت آن تا ۱۶۰ ظرف است که آپشن های مختلف بالاخص آپشن نیم شور کردن را دارد. از بزرگترین نمونه هاست که نمونه های کم مصرف آن نیز وجود دارد.

مشخصات ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی خوب دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر نمونه ها متمایز می کند و اگر خریدار ظرفشویی هستید باید این ویژگی ها را بشناسید که این ویژگی ها شامل موارد زیر است.

شستشو و جت اسپری

همه این ماشین ها مجهز به جت اسپری هستند که کار آن پاشیدن آب بر روی ظروف در فرایند شستشو است. در بازوهای شستشو نیز سوراخ هایی تعبیه شده که با شدت آب را در همه سمت پرتاپ می کند تا آب به اطراف ظرف برسد. همچنین یک تا چهار بازوی شستشو نیز به صورت برج مانند در مرکز این دستگاه وجود دارد که سوراخ های آن به شکل ردیفی به سمت بالا در چرخش است.

چرخه شستشو

ظرفشویی بسته به مدل دارای انواع چرخه شستشو یا برنامه شستشو است که کاربردی ترین این چرخه سخت، نرمال و آسان می باشد. برخی برنامه های شستشو اضافه هستند که مختص ظروف شیشه، چینی، قابلمه، ماهیتابه و غیره است. مثلا برای ظروف شیشه ای از برنامه آرام، برای ظروف کثیف از برنامه سخت و از برنامه پیشرفته برای ظروف لکه دار و باقی مانده غذا استفاده می شود. چرخه های ضد عفونی کننده نیز در برخی از این ظرفشویی ها وجود دارد که بوسیله آن آب داغ شده و باعث رفع باکتری ها خواهد شد.

شروع با تاخیر

با وجود این برنامه می توانید ساعتی را تنظیم کنید تا در آن زمان ماشین، ظروف را شستشو دهد.

شستشو نیم بار

این برنامه این امکان را فراهم می کند که بتوان با مقدار آب و کم و با مصرف برق پایین مقدار کمی ظرف را شستشو داد.

شستشو هوشمند تشخیص سطح کثیفی

با این سنسور ماشین به صورت خودکار کثیفی را شناسایی نموده و با تنظیم مواد شوینده ظرف را تمیز می کند. همچنین در اینصورت شدت پرتاپ آب افزایش پیدا کرده و بر اساس میزان کثیفی نیز زمان شستشو در آن متفاوت خواهد بود.

قفسه های انعطاف پذیر

برخی مدل های ماشین ظرفشویی، به قفسه های قابل تنظیم مجهز شده که در اینصورت بیشترین ظرف را می توان در کمترین فضا جای داد. بنابراین آب به تمام ظروف خواهد رسید و در کمترین زمان ظروف شسته خواهند شد.

جنس ظرفشویی

جنس بدنه داخلی ظرفشویی اکثرا از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده و رطوبت دارد. ولی بهتر است همیشه بعد از استفاده از این دستگاه داخلش را کاملا با دستمال پاک کرد و بهتر است در آن، از شوینده های قوی مانند وایتکس استفاده نکرد. جنس بدنه خارجی آن نیز ممکن است استیل یا فلز ضد زنگ باشد و در صورت فلزی بودن با پوششی مقاوم پوشش داده خواهد شد.

سخن پایانی

با مطالعه این مطالب خواهید فهمید که برای انتخاب نوع ماشین ظرفشویی باید فضای مورد نظر در آشپزخانه، تعداد نفرات خانواده، ظرفیت ظرفشویی و … باید در نظر گرفته شود. همچنین با شناخت امکانات این دستگاه و آپشن های آن نیز می توان انتخاب خود را ایده آل نمود. لذا خریدار ظرفشویی با قیمت مناسب در سمساری نارمک می تواند این محصول را در سمساری نارمک بسیار قابل اطمینان و قیمت مناسب تهیه کند، ضمن اینکه از انواع مدل ها نیز دیدن خواهد نمود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها