خریدار لوازم خانگی نو در تهران 09129545272

سمساری رحیمی بهترین خریدار لوازم منزل نو در تهران با بیشترین قیمت و تضمین 100% در سریع ترین زمان ممکن

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 09129545272

خریدار لوازم خانگی نو در تهران همیشه افراد متعددی بوده اند و البته که کالای نو هم به چند دسته تقسیم خواهد شد. به عنوان مثال افرادی هستند که کالایی را خریداری کردند و اصلا از کالا استفاده نکرده اند. یا حتی جعبه کالا را هم باز نکرده اند. به این نوع از کالا ها آکبند می گویند. که قیمت بالا تری هم دارند. البته دست دوم آن است که افراد به دفعات کمتری از کالا استفاده کرده اند. کارکرد زیادی کالا نداشته است که به این نوع هم نو می گویند. با این تفاسیر پیدا کردن خریدار لوازم خانگی نو در تهران سخت است. ولی ما در ادامه این مقاله بهترین آن ها برای شما شرح دهیم. البته ترفند های خاصی را برای پیدا کردن خریدار عنوان خواهیم کرد.

قبل از هر سوالی و نکته ایی باید ذکر شود که سمساری‌ ها همیشه در این حوزه پیشگام بوده اند. شما می توانید کالای نو خود را به آن ها بفروشید. به این دلیل که سریعا کالا را از شما خریداری خواهند کرد با بالاترین قیمت ممکن بازار. البته که شما علاوه بر فروش محصول خود به آن می توانید کالا های دیگر را هم از آن ها خریداری کنید بدون هیچ ایراد و مشکلی.

 

لوازم خانگی نو خریداری شده باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

قبل از آن که به دنبال خریدار لوازم خانگی نو در تهران باشید بهتر است با ویژگی های کالا خود آشنا باشید. از ویژگی هایی‌ که باید برخوردار باشد آشنا شوید. این ویژگی ها عبارت اند از:

  • وجود گارانتی:یکی‌ از دلایل نو بودن کالای شما آن است که از گارانتی برخوردار باشد. وجود گارانتی برای کالا سبب شده که خریدار لوازم خانگی نو در تهران درک کند که کالای شما نو است. البته که می‌ تواند با خیال آسوده از آن استفاده کند. علاوه بر این مورد وجود گارانتی برای یک کالا همیشه برای خریداران مهم است. به این دلیل که اگر مشکلی برای کالا پیش بیاید سریعا آن را تعمیر کرده و یا آن را پس از تعمیر برای فروش بگذارد.
  • نداشتن حتی کوچکترین آسیب به بدنه( حتی خط و خش های ریز):شاید به این فکر کرده باشید که خط و خش های ریز مهم نیستند. البته که برای خریدار لوازم خانگی نو در تهران مهم است. البته که از قیمت کالای شما کاسته خواهد شد. تنها پیشنهاد ما به شما برای این مورد آن است که به هیچ وجه در رابطه با کاسته شدن قیمت در صورت داشتن خط و خش مقاومت نکنید.

 

  • تاریخ خرید و فاکتور را به همراه داشته باشید:دلیل اصلی شما برای نو بودن کالا دقیقا چیست؟ آیا با داشتن ظاهر نسبتا تمیز کالا می توان این مورد را ثابت کرد؟ قطعا خیر. شما باید عواملی همانند فاکتور خرید و تاریخ خرید را داشته باشید. که در صورت درخواست خریدار لوازم خانگی نو در تهران به آن این مورد را نشان دهید که آسوده خاطر شود. علاوه بر این مورد گارانتی شما هم مهم بوده و باید به آن توجه شود.

هم اکنون با تیم ما در سمساری رحیمی در تماس باشید تا مشاوره رایگان در زمین خرید و فروش را از بهترین خریدار لوازم خانگی نو در تهران دریافت نمایید.

 

بهترین خریدار لوازم خانگی نو در تهران چه کسانی هستند؟

به جرات و بدون اغراق سمساری سعادت اباد ها همیشه بهترین انتخاب برای شما بوده اند. البته دلیل اصلی را هم ذکر خواهیم کرد. ارائه خدمات ارزنده، وجود تکنسین های ماهر برای بررسی کالا و تعمیر آن،‌ خریداری کردن با بالا ترین قیمت، فروش کالای های دیگر به شما و… از جمله موارد مهمی است که سمساری را به بهترین خریدار تبدیل کرده است. البته که به بسیاری از خریداران تضمینی تر و البته با عهد تر خواهد بود.

اگر شما به دنبال خریدار لوازم خانگی نو در تهران در سایت های آگهی و… هستید باید عرض شود که 80 درصد این افراد سود جو هستند. قطعا با ایراد های اشتباه و البته بهانه تراشی و نقض فنی های الکی که برای کالای شما عنوان می کنند آن را به قیمت پایین خواستار هستند. البته که این مورد از کلاه برداری رایج این روز های بازار ایران است. با توجه به این مورد بجای فروختن کالای خود به اشخاص حقیقی بهتر است آن ها را به فروشگاه های معتبر بفروشید. همانند سمساری ها. ( اگر شما اعتماد به سمساری‌ ها ندارید بهتر است نظرات مشتریان را در رابطه با این موضوع بپرسید و از فرایند فروش آن ها آگاه شوید.)

خریدار لوازم خانگی نو در تهران 09129545272هنگام فروش لوازم خانگی نو خود به این نکات توجه داشته باشید

همیشه کالا های نو و فرایند فروش آن ها مهم بوده. باید با برنامه ریزی انجام شود که با اشتباه کوچکی شما ضرر نکنید. این مواردی که شرح خواهیم داد نتیجه تجربه ی بسیار از افراد است.‌ این نکات عبارت اند از:

  • همیشه لوازم خانگی نو خودتان را ابتدا از چندین جا قیمت کنید.البته که نرخ حدودی آن را به دست بیارید. البته که اگر خریدار لوازم خانگی نو در تهران پیشنهاد پایینی برای شما ارائه داد سریعا آن را رد کنید.

 

  • هیچ نگران پیدا کردن خریدار لوازم خانگی نو نباشید:کالایی‌ که نو باشد و البته صلاحیت سلامت را داشته باشد خریدار زیادی برای آن پیدا خواهد شد. اصلا برای این موضوع نگران نشوید.
  • خریدار لوازم خانگی نو در تهرانبرای لوازم خانگی نو رسید دریافت کنید:شاید این مورد برای شما منطقی به نظر نرسد ولی با دریافت کردن رسید قطعا معامله شما محکم تر خواهد بود. ولی چرا؟ به این دلیل که ممکن است پس از استفاده فرد از کالا اشکال هایی‌ ایجاد شود و فرد شما را مقصر بداند. با توجه به همین مورد در برگه رسید به صورت کامل ذکر شود که کالا سالم است و تست هایی‌ انجام شده است. با این موضوع معامله سفت تر شده و قطعا که آمادگی شما برای معامله هم بیشتر خواهد بود. ( نکته بسیار مهم آن است که رسید به دست خط خریدار لوازم خانگی نو در تهران باشد. البته که امضا مهمتر از اثر انگشت خواهد بود. وجود اثر انگشت هم مهم است و بهتر است در رسید وجود داشته باشد.)

هم اکنون تلفن را برداشته و با بهترین خریدار لوازم خانگی نو در تهران در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها