خریدار فرش دستباف از سمساری جنوب تهران

بیشتر سمساری جنوب تهران خریدار فرش دست بافت شما هستند. البته که بهترین انتخاب شما برای به فروش فرش، سمساری‌ ها و فروشگاه هایی‌ همانند آن است. که بدون هیچ دغدغه ایی‌ در کمترین زمان ممکن به راحتی فرش خودتان را بفروشید. اگر هم تمایل داشتید می‌ توانید محصولات بهتری را از سمساری ها تهیه کنید.

بزرگترین مشکل برای افرادی که در جنوب تهران مستقر هستند آن است که فروشگاه های بسیار خوبی را پیدا نمی کنند. یا اینکه به فروشگاه های بسیار زیادی اطمینان نکرده اند. توجه داشته باشید که سمساری جنوب تهران از قدیم تا به الان فعالیتی مستمر داشته است و البته با تلاش و کوشش خود توانسته که اطمینان افراد را در خریدار فرش جذب کند. البته که شما هم می‌ توانید به آن ها اعتماد کنید و محصول خودتان را برای‌ فروش بگذارید.

خریدار فرش دستباف از سمساری جنوب تهران

 

نوع مدل فرش دستباف شما از عوامل مهم برای فروش آن:

شاید شما برای خریداری کردن موبایل همیشه به برند های مطرح رو کرده اید و البته که این ساز و کار هم در تمامی کالا ها یکسان است. البته که برای خریدار فرش دست بافت شما مهمترین مورد ممکن نوع مدل آن است. البته که اگر با توجه به نوع آن قیمتی به نظر برسد سریعا آن را از شما خریداری می کند. انواع مدل فرش دست بافت ها عبارت اند از:

  • فرش دست بافت تمام پشم:

    اولین نوع مدل فرش دست بافت که برای خریدار فرش دست بافت مهم است، تمام پشم بودن می باشد. به طور کلی فرش هایی که تار و به عبارتی پرز و… آن از پشم تشکیل شده باشد، فرش پشمی می گویند. این نوع از فرش ها بسیار حساس هستند. البته که خود خریدار با کمی تحقیق می تواند این موضوع را درک کنید به این دلیل که اگر در این نوع از فرش دست بافت کمی آب ریخته شود قطعا که با گذر زمان و کم کاری شما برای خشک کردن آن منجر به پوسیدگی می‌ شود. این مورد را باید برای خریدار فرش دست بافت به کلی ذکر کنید.
    قالی خرسک بهترین نوعی از پشم ها و نوع فرش در این حوزه می باشد که دوام بالایی دارد. البته که پرز های اضافی را به اصطلاح پس می دهد. (به نوعی‌ که اگر اجسام سنگینی بر روی آن بگذارید و بعد از مدتی بردارید هیچ رد پایی خودش نمی‌ گذارد. البته که با راه رفتن بر روی آن درصد برگشت پذیری پرز ها به حالت اول بسیار بالا است)

  • فرش دست بافت تمام ابریشم:

    شاید این نوع از فرش دست بافت به گوش شما هم خورده باشد و البته از قیمت بالایی هم برخودار است. البته که متقاضی بسیاری هم برای این نوع از فرش دست بافت وجود دارد. در این نوع پرز های قالی به شدت ریز هستند. نوع ابریشم و البته که این نوع فرش ها اثر هنری بسیار بالایی خواهند داشت. وجود دوام بالا از ویژگی این نوع فرش ها است. به صورتی که اگر لکه ایی‌ ایجاد شود و یا اینکه مایعی بر روی‌ آن بریزد با یک دستمال مرطوب به راحتی می توانید آن را برطرف کنید. بدون هیچ نیاز به شستن و… البته که این نوع از فروش ها همیشه دوام بالایی دارند و می تواند برای شما چندین دهه پایدار باشد.

 

هنگام فروش فرش دست بافت به سمساری جنوب تهران چه مواردی قیمت را تعیین می کند؟

شاید تا به الان شما نوع فرش دست بافت خودتان را نمی‌ دانستید ولی در بخش قبلی به صورت کلی برای شما شرح دادیم. البته که نوع فرش از عوامل مهم برای فروش به سمساری جنوب تهران می باشد. از طرفی از نکاتی که در ادامه عنوان خواهیم کرد باید جمع بندی داشته باشید. بعد به سمساری ها برای فروش مراجعه کنید. این نکات عبارت اند از:

  • میزان تمیز و آراستگی فرش دست بافت:

    اولین مورد که برای‌ خریدار فرش دست بافت شما مهم است قطعا تمیز بودن و به اصطلاح میزان نو بودن است. قطعا که هر چه فرش نو تر باشد میزان ارزش خرید آن هم بالا خواهد رفت. از طرفی وجود نقش و نگار های زیبا و خاص در فرش دست بافت بسیار ارزشمند است. (به این دلیل که چون با ماشین ساخته نشده و باید برای آن کلی وقت بگذارند و با شرایط کاری میزان ایجاد کردن نقش و نگار در آن سخت بوده و بر قیمت آن می افزوند.)

  • میزان خسارتی که وارد شده:

    شاید به هنگام فروش کالا دست دوم به تمامی افراد و خریداران این مورد مهم ترین و پایه ترین موضوعی است. البته که اگر فرش شما جای سوختگی و البته لکه و یا پوسیدگی داشته باشد قطعا که باید از قیمت اصلی آن بکاهید. این موضوع سبب منطقی نگاه کردن به آن است و البته که نمی توان اجناسی که دست دوم است و دارای خسارات است را به قیمت مناسب برای فروش گذاشت.

  • ابعاد استانداردی که وجود دارد:

    وجود ابعاد استاندارد برای خریدار فرش دست بافت مهم است و البته که سمساری جنوب تهران هم به آن توجه می کند. اما چرا؟ به این دلیل که آیا شما فرش به ابعاد 7 در 8 متر دیده اید؟ قطعا خیر. این نوع از ابعاد استاندارد در بازا نیست و متقاضی کمتری هم دارد. البته که شما با داشتن یک فرش دست بافت با ابعاد استاندارد به راحتی می‌ توانید آن را به فروش برسانید تا اینکه ابعاد نا مناسب.

 

بهترین انتخاب برای فروش سریع فرش دست بافت:

بهترین انتخاب شما مراجعه کردن به سمساری‌ جنوب تهران می‌ باشد. به این دلیل که آن ها مدعی‌ و به اصلاح خریدار فرش دست بافت هستند. البته که با بالاترین قیمت ممکن کالای شما را خریداری می کنند و سریعا وجه نقد هم به دست شما می رسانند. در صورتی که اگر جست و جو کنید، بیشتر کسب و کار های امروزی با کلاه برداری و یا نقض کالای شما ارزش آن را پایین می آورند و از قیمت اصلی آن می‌ کاهند و به نوعی شما را فریب می دهند. با این تفاسیر منطقی ترین روش برای فروش کالای دست دوم خود همانند فرش دست بافت مراجعه به سمساری تهران است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها