خرید از سمساری آنلاین یا دیوار

خرید از سمساری آنلاین هیمشه پر فراز و نشیب و همراه با سوالات بسیار زیاد از طرف کاربران بوده است. البته که این سوالات ممکن است جنبه حقیقی داشته باشد. در برخی از مواقع هم از طرف شما مطرح می شود. اما به طور قطع فرق سمساری آنلاین و سایت دیوار در چیست؟ آیا نوع خدمات آن ها تغییراتی دارد؟‌ سمساری های دیگر چطور؟ این ها سوالات ابتدایی و پر تکرار هستند که در ادامه به آن ها پاسخ خواهیم داد. توجه داشته باشید که در هر بخش نکات و پیشنهاداتی عنوان می شود که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید.

خرید از سمساری آنلاین یا دیوار

سمساری آنلاین همیشه در خرید و فروش کالای های شما پیشگام بوده است و البته که با قیمت های اساسی  و با توجه به پایین بودن قیمت ها و به عبارتی مناسب بودن قیمت کالا ها طرفداران زیادی داشته است و بیشتر نام و برند آن شنیده شده است. از طرفی سایت دیوار یکی‌ از بهترین سایت های ایران در رابطه با خرید و فروش اجناس دست دوم و البته نو که این سایت هم طرفداران مخصوص و به عبارتی مشتریان همیشگی خود را داشته است. در ادامه سوالات و البته مقایسه این دو سرویس را برای شما شرح خواهیم داد.

 

چرا باید از سایت ها و سمساری آنلاین خرید کنیم؟

این سوال یکی از مهمترین سوالاتی می باشد که از طرف کاربران مطرح شده است. پاسخ به آن بسیار ساده است. توجه داشته باشید که اگر شما برای فروش و یا خرید اجناس دست دوم به صورت حضوی در خیابان و البته بازار ها گشت و گذار کنید قطعا که هم وقت شما گرفته می شود و البته از طرفی ممکن است که کلاهبرداری صورت بگیرد.

بهترین انتخاب شما خرید از سمساری آنلاین است؛ البته سایت های اینترنتی دیگر همانند دیوار و شیپور و… البته که شما به محض ورود به این نوع از سیستم ها می توانید فیلتر دسته ها و البته نوع قیمت خود و… را انتخاب کنید و اجناس مرتبط برای شما به نمایش در می آید و شما می توانید انتخاب کنید. البته که علاوه بر خرید محصولات به راحتی می توانید محصولات خودتان را هم برای فروش بگذارید و در کسری از ثانیه مشتری برای خود پیدا کنید. (بهترین ویژگی مشترک آن است که سایت هایی‌ همانند دیوار برای خرید لوازم دست دوم از دیوار پورسانت بسیار زیادی نخواهد گرفت. یا اینکه درصد کالای شما را نخواهد گرفت و از طرفی سمساری های آنلاین هم همینطور خواهد بود)

ویژگی و خدمات مشترک خرید از سمساری‌ آنلاین و سایت دیوار:

با نکات و توضیحات متنوعی آشنا شده اید و حال نوبت آن فرا رسیده است که به سراغ خدمات خرید لوازم از سمساری‌ آنلاین برویم. در هر بخش نکته و پیشنهاداتی از طرف ما به شما داده می شود که بهتر است از آن ها به درستی استفاده کنید:

  • با بالا ترین قیمت می توانید کالای خودتان را بفروشید:اولین موردی که می توان به طور قطع به آن اشاره کرد فروش با قیمت بالا است. امروزه که تمامی‌ افراد و مشتریان به دنبال اجناس ارزان هستند شما می توانید تنها با انتخاب درست به قیمت مد نظر کالای خودتان را برای فروش بگذارید و مشتریانی در اسرع وقت از شما خرید کنند؛ خرید از سمساری آنلاین و البته فروش کالا در آن همیشه موفقیت آمیز بوده و البته که اگر شما کالای‌ خودتان را به دست تکنسین های سمساری آنلاین بسپارید. قطعا که آن را بررسی کرده و قیمت مناسب آن را ارائه خواهند داد. (البته پیشنهاد آن ها بالاترین قیمت ممکن است؛ این نظر فروشندگان بوده است).سایت دیوار هم ویژگی نسبتا مشابه ایی دارد به این صورت که شما می‌ توانید قیمت مد نظر خودتان را وارد کنید. یا اینکه مهمتر از همه کالای خودتان را معاوضه کنید. معاوضه کردن کالا هم یکی از روش ها مناسب می‌ باشد.
  • انتقاد پذير بودن و بررسی شكايات به سرعت:یکی از ویژگی های موثر خرید از سمساری آنلاین و خریدار لوازم دست دوم از دیوار انتقاد پذیر بودن و بررسی شکایات است. ولی چگونه آن ها می توانند به سرعت انقدر عمل کنند؟ این راز سایت های سمساری آنلاین و دیوار می باشد. با داشتن پشتیبانان خبره و کارکشته این موضوع امکان پذیر خواهد بود.شاید برای شما سوال باشد که منظور از شکایات و انتقاد چه مواردی است؟ برای درک بهتر شما از این موضوع مثال هایی ‌خواهیم زد. سایت دیوار برخی از آگهی آن کلاهبرداری می‌ باشد. شاید موقع انتشار این موضوع معلوم نشود. البته به محض تشخیص دادن این موضوع سریعا پیگیری هایی انجام  و فرد شناسایی و آگهی آن هم حذف می شود. اگر کسی از شما شکایت داشته باشد به سرعت آگهی شما بررسی می شود و در صورت وجود این موضوع سریعا شما جریمه و آگهی هم حذف می شود.

    این موضوعات کمتر در سمساری آنلاین اتفاق می‌ افتد. به این دلیل که آن ها به درستی آگهی ها بسیار اهمیت داده و این موضوع برای آن ها مهم است.

 

  • پيدا كردن تمامی لوازم مورد نياز از اين سايت ها:شاید به دید کاربران خریدار لوازم دست دوم از دیوار و خرید از سمساری آنلاین به گونه ایی‌ باشد که شما همه گونه لوازم مشاهده می‌کنید. البته این موضوع صحت دارد؛ این بخش از دید کاربران موثر و البته مثبت است به این دلیل که اگر کاربران سریعا به وسیله ایی نیاز داشته باشند ما سریعا  آن را در اختیار آن ها خواهیم گذاشت.
    به عنوان مثال در فصل زمستان وقتی هوا سرد می شود شما نیاز به بخاری دارید و البته که برای خرید بخاری می توانید از سمساری آنلاین استفاده کنید. قیمت مناسب و تضمین دادن و خدمات نصب و… از جمله مواردی‌ است که ممکن است هر سایتی ارائه ندهد. (برای خریدار لوازم دست دوم از دیوار اکثر مواقع شما باید مراجعه کنید و البته که برای لوازم سنگین هزینه های زیادی علاوه بر خود محصول بر عهده شما می باشد)

خرید از سمسار‌ی آنلاین بهتر است یا سایت دیوار؟ کدام یک می توانند گزینه مناسبی باشد؟

این دو سایت رقابت و البته خدمات بسیار شبیه به هم دارند و در یک نگاه نمی توان آن ها را به سرعت مقایسه کرد ولی سمساری آنلاین نظارتی بیشتر داشته و البته که فیلتر مناسبی برای آگهی ها  و محصولات ارائه می دهد. به عنوان مثال موارد که در ادامه شرح داده می شود به سختی در سایت دیوار پیدا می شود. موارد عبارت اند از:

  • بررسی محصولات و اگهی های مشکوک:سایت سمساری‌ آنلاین برای خرید از سمساری آنلاین و آگهی هایی‌ که در آن منتشر می شود ساز و کار بسیار دقیق را به همراه دارد. به نوعی‌ که تمامی آگهی ها بررسی و در صورت مشکوک بودن حذف می شود. (این موضوع در سایت دیوار کم انجام شده و یا زمانی‌ اتفاق می افتد که کلاه برداری انجام شده باشد) البته سمساری آنلاین کالا های نا مرغوب را برای فروش نمی گذارد و شکی بر این موضوع نیست.

 

  • پشتیبانی سریع و حل مشکلات شما:شاید هنگام خرید و صفحه پرداخت و یا ارتباط برقرار کردن و خرید از سمساری آنلاین برای شما مشکل ساز شود. در این زمان به راحتی می توانید که به سایت سمساری تیکت بزنید. یا اینکه درخواست پشتیبانی بدهید تا سریعا به درخواست شما رسیدگی شود. ممکن است که در برخی‌ از زمان ها شما نتوانید تماس بگیرید یا راه های ارتباطی مسدود باشد. در این موقع به راحتی می توانید پیغام خودتان را در سایت بگذارید تا سریعا به شما رسیدگی شود.

 

  • خرید و فروش کالای شما به سرعت:ممکن است که شما برای خریدار لوازم دست دوم از دیوار و یا فروش کالای خودتان زمان زیادی را صبر کرده باشید که یک نکته ی بزرگ منفی است. البته که این موضوع در سمساری آنلاین به کلی بر عکس می باشد. به عنوان مثال اگر شما برای فروش کالای خودتان به سمساری‌ ها مراجعه کنید. در صورت صلاحیت سلامت کالای شما سریعا آن را از شما خریداری خواهند کرد. البته اگر شما کالای را نیاز داشته باشید کالای های زیادی برای فروش دارند که تمامی آن ها صلاحیت سلامت دارند.

 

  • قیمت پایین‌:خرید از سمساری آنلاین بر خلاف خریدار لوازم دست دوم از دیوار از قیمت های پایین تری برخوردار است. سایت دیوار هر فردی می تواند قیمت خودش را بر روی محصول خودش بگذارد که برای پیدا کردن یک قیمت مناسب شما کار سختی را در پیش دارید. البته که این موضوع در سمساری آنلاین به کلی تغییر خواهد کرد و البته که بر عکس هم خواهد بود. تنها دلیل قیمت پایین محصولات آن است که درصد کمتری و… دریافت خواهد شد و در صورتی که در هیچ فروشگاه آنلاینی این موضوع انجام نمی شود.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها