خریدار کولر آبی دست دوم از سمساری ونک

خریدار کولر آبی قطعا در تمامی نقاط تهران زیاد است. البته که این نوع از خریدار ها همیشه به دنبال بهترین قیمت هستند. اگر شما فروشنده کولر آبی هستید باید به چند نکته هم توجه کنید که در آینده از قیمت کولر شما کاسته نشود. توجه داشته باشید که سمساری ونک بهترین انتخاب شما است و قطعا باید به آن توجه کنید. خریدار کولر آبی ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و برای اینکه بتوان بهترین آن انتخاب کنید بهتر است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
کولر آبی و اجزای درون آن عبارت اند از موتور یاتاقان و جایگاهی برای تسمه و البته پمپ آب و… که ساز و کار کولر آبی را انجام می دهند و کارکردن تمامی آن ها با هم هوا را خنک خواهد کرد. البته یکی از آن ها خراب شود و یا دچار ضعف شود قطعا کولر آبی به تعمیرات نیاز خواهد داشت. البته شکی در این موضوع نیست. نام برند های کولر آبی که اکثرا ایرانی هستند هم مهم است. نوع چند هزار بودن کولر آبی برای خریدار کولر آبی مهم است و باید به آن توجه شود. میزان برق مصرفی کولر و… هم مهم است. بهتر است بدانید که سمساری ونک به تمامی این موارد توجه می‌ کند.

 

ابعاد برای خریدار کولر آبی مهم بوده و تاثیر گذار بر روی تعیین قیمت کولر است:

وجود ابعاد مناسب همیشه برای قیمت کالا ها و تخمین زدن آن ها هم بوده است و باید به ‌آن هم توجه شود. به عنوان مثال اگر کولر شما بالای 2000 باشد قطعا که از قیمت بالا تری برخوردار است. از طرفی بهتر است توجه داشته باشید که ابعاد برای نصب کالا و البته برای خریدار کولر آبی هم مهم است. نکته حائز اهمیت آن است که کولر آبی هر چقدر ابعاد بزرگتری داشته باشید قطعا باید از موتور های قدرتمند بهره مند شود. این موضوع در نتیجه سبب می شود که میزان باد بیشتری تولید کرده و خانه و یا محل کار یا اداره و… به سرعت خنک شود. این موضوع هم بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
سمساری ونک یکی از خریداران کولر آبی است که کولر های شما را حتی با کوچکترین ابعاد خریداری می کند. البته که هر چقدر نوع و ابعاد آن کمیاب باشد فرقی نداشته و آن ها به سرعت از شما کولر آبی را خریداری می کنند. توجه داشته باشید برای پذیرش کالای شما بهتر است ابتدا تماس حاصل کرده و جزئیات کالا را همان ابتدا شرح دهید.

مواردی که برای خریدار کولر آبی مهم است:

سمساری ونک با توجه به ارائه لیست خود مواردی‌ که مهم است برای خریدار کولر آبی را منتشر کرده است. اگر شما فروشنده کولر آبی هستید بهتر است به این نکات توجه کرده و از این نکات برای بهبود بخشیدن کالای خود استفاده کنید. این موارد مهم عبارت اند از:

  • سلامت بودن موتور و تعویضی نبودن آن:شاید شنیده باشید که موتور برخی از کولر ها آسیب دیده باشند و یا اینکه تعویضی باشند. این موضوع سبب می‌ شود که کالای شما از قیمت مناسبی برخوردار نشود. قطعا تعویض موتور ممکن است که به خوبی پیش نرود و شما پس از مدتی باید آن را سرویس و تعمیر کنید. هر شرکت ایرانی موتور مخصوص به خود را تولید می کند و بهتر است که شما هم از موتور اصلی کولر به درستی مراقبت کنید. این مورد هم برای سمساری ونک مهم بوده و باید به آن توجه شود.
  • ابعاد و چند هزار بودن:همیشه برای خریدار کولر آبی این موضوع مهم بوده است به این دلیل که اگر خانه شما با متراژ بزرگی برخوردار باشد قطعا که نمی توان با کولر های کوچک تر خانه خودتان را خنک کنید و با توجه به این تفاسیر باید سراغ کولر هایی با ابعاد بزرگ بروید. استاندارد ترین نوع کولر 2000 است و البته که این کولر از ابعاد مناسبی برخوردار است. می توانید خانه های 50 الی 90 متری را به خوبی خنک کند.( البته برای خنک تر کردن باید پوشال کالا های خودتان را تعویض کنید و هر ساله این عمل مهم است.)
  • پمپ آب مناسب برای کولر:شاید به این مورد کمتر کسانی توجه کنند. ولی خریدار کولر آبی به میزان و اندازه پمپاژ کردن آب توجه خواهد کرد. البته که این موضوع بر روی قیمت کالا به صورت خوبی تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید که اگر کولر شما 3000 باشد و پمپ آب مناسبی برای آن انتخاب نکرده باشید ممکن است که آب و رطوبت به پوشال کولر به مدت زمان مناسبی نرسد و به اصطلاح کولر هوای ‌خانه را خنک نخواهد کرد. این موضوع مهم است و باید به افراد فروشنده به آن توجه کنند. (‌ اگر پمپ شما هم خراب شده باشد می‌ توانید به سمساری ونک مراجعه کرده و پمپ خودتان را تعویض کنید و یا در صورتی مشکل آن را بفروشید به سمساری)

خریدار کولر آبی دست دوم از سمساری ونک
بهترین خریدار کولر آبی در تهران:

سمساری ونک بهترین خریدار کولر آبی در تهران است و البته که با ارائه خدمات مناسب و البته مهم تبدیل به بهترین شده است. خریدار با بهترین قیمت ممکن و البته فروشنده بسیاری از کالا که شما می توانید از آن جا خریداری کنید و پشتیبانی تمام وقت و مشاوره کامل به مشتریان برای خرید و فروش و… آن ها را همیشه به بی نقض بدون تشبیه کرده است. البته از طرفی باید بدانید که فروشنده کولر آبی هم هستند و شما می توانید با مراجعه کردن به آن بهترین خرید را انجام دهید. تمامی ویژگی های محصول برای شما شرح خواهند داد و هیچ نقطه ی مبهمی در ذهن شما نخواهد ماند. البته که اگر سوال بخصوصی داشتید هم ‌می توانید مطرح کنید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها