بهترین خریدار وسایل منزل توسط سمساری در فاطمی تهران با بالاترین قیمت نسبت به سایر رقبا در تهران

  • شماره سمساری در فاطمی: 09129545272

افزایش  وسایل نقلیه باعث به وجود امدنن ترافیک های سنگین و در نتیجه باعث این شده که رفت و امد سخت در داخل شهر سخت باشد . در بعضی مواقعا ما نیاز داریم به خرید برویم ولی به دلیل شلوغی مسیر ترجیح میدهیم بصورت انلاین خریداری کنیم حال سمساری رحیمی محیطی برای  کاربران به وجود اورده که  به راحتی در منزل خود لوازم دست دوم خودرا به فروش برسانند کافیست  در خانه بنشینید و با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و لوازم دست دوم خودرا به فروش برسانید بدون  اینکه مراجعه حضوری داشته باشید.

 

سمساری در فاطمی
سمساری

سمساری  در خیابان فاطمی

در محل فاطمی، یکی دیگر از مراکز سمساری و فروش کالاهای دست دوم است که با ارائه خدمات جدی و سریع، سعی در رفاه حال هموطنان عزیزمان دارد. ما در اینجا با بهترین قیمت و با کیفیت بالا، انواع وسایل منزل دست دوم را خریداری می‌کنیم تا شما عزیزان بهترین تجربه خرید را داشته باشید. در صورتی که مایل به فروش کالاهای دست دوم خود هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از پیشنهادات و قیمت‌های بسیار مناسبی که برای کالاهایتان داریم، بهره‌مند شوید.

 

سمساری در فاطمی

 

خدمات سمساری در خیابان فاطمی

خریدار لوازم برقی دست دوم

خریدار فرش دست دوم

خریدار کولرگازی دست دوم

خریدار مبل های دست دوم

خریدار اجاق گاز دست دوم

خریدار لوازم منزل

شما میتوانید با تماس با سمساری رحیمی لوازم دست دوم خودرا به قیمت اصلی و منصفانه بفروشید و حتی میتوانید با اجناس موجود در سمساری تعویض بکنید چرا که افراد گاها بصورت یکجا لوازم خودرا به صورت فوری به فروش میگذراند و شما میتوانید با خرید این لوازم در هزینه های خود صرفه جوییی بکنید.

خریدار لوازم دست دوم در خیابان فاطمی

خریدار وسایل دست دوم منزل در خیابان فاطمی تهران به معنای یافتن افرادی است که علاقه‌مند به خرید وسایل دست دوم هستند. وسایل دست دوم، به وسایلی گفته می‌شود که پیش‌تر توسط فردی دیگر استفاده شده‌اند و حالا قصد دارید آن‌ها را بفروشید. این وسایل ممکن است شامل مبلمان، لوازم خانگی (مانند یخچال، ماشین لباسشویی و…)، وسایل الکترونیکی (مانند تلویزیون، رادیو، دستگاه پخش موسیقی و…) و سایر وسایل داخل خانه باشند.

خیابان فاطمی نیز یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تهران است که جایگاه بسیار مهمی در خرید و فروش وسایل دست دوم دارد. همچنین در این خیابان محل‌های فروش وسایل دست دوم نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز به عنوان یک راه برای پیدا کردن خریدار استفاده کنید.

حال شما میتوانید بدون مراجعه حضوری و دردسر جابجایی لوازم دست دوم اجناس دست دوم خود را بصورت انلاین بفروشید  فقط کافی است با سمساری تهران رحیمی تماس برقرار کنید و با یک تماس لوازم  کارکرده خودرا به فروش برسانید .شما با استفاده از خدمات سمساری ما می‌توانید در هر جای تهران که هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به محل و منزل شما مراجعه کنند.

 

سمساری در فاطمی

روش های فروش لوازم منزل در سمساری فاطمی تهران

  • استفاده از وب‌سایت‌های خرید و فروش آنلاین مثل ایرباس، دیوار، شیپور و …
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام به منظور تبلیغات و فروش محصولات.
  • انتشار آگهی در روزنامه‌ها و مجلات محلی.
  • حضور در بازارچه‌های دست دوم یا بازارچه‌های آنلاین محصولات دست دوم.
  • استفاده از سمساری فاطمی

 

سمساری در خیابان فاطمی

 

اینکه چگونه بخواهید محصولات خودرا به فروش برسانید به عهده خود شماست شما میتوانید قبل از فروش لوازم خود تحقیقی درمورد چگونگی فروش لوازم خود بکنید یکی از ویژگی های فروش بصورت انلاین به سمساری ها این است که شما قبل از فروش میتوانید با کارشناسان سمساری صحبت کرده و راهنمایی بگیرید و از قیمت واقعی محصول خود اگاه شوید و تصمیم درست را در رابطه با فروش لوازم کارکرده خود بگیرید.

 

خیابان فاطمی

محله فاطمی در شمال شهر تهران و در محدوده منطقه ۷ قرار دارد. این محله از شمال به میدان ونک، از جنوب به خیابان پاسداران از شرق به خیابان شهید آرش مهر و از غرب به خیابان ولیعصر محدود می‌شود. در این محله بسیاری از ساختمان‌ ها و خانه‌های قدیمی وجود دارد و در گذشته به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و استفاده از زمین‌های کشاورزی و باغات برای اقامت افراد معروف و ثروتمند شهر بوده است. اما در حال حاضر با توسعه شهر و ساختمان‌ های بلند مرتبط با آن، این محله تبدیل به یکی از مراکز تجاری شهر تهران شده است.

مکان‌های معروف در همسایگی این خیابان:

میدان فاطمی
ساختمان وزارت کشور
تالار وزارت کشور
مسجد نور
مرکز آمار ایران
هتل بین‌المللی لاله
بوستان لاله
موزه فرش ایران
دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (پادگان جمشیدیه)

خیابان دکتر حسین فاطمی در واقع نام دیگر خیابان دکتر فاطمی است و در شمال شهر تهران و در محدوده منطقه ۷ قرار دارد. این خیابان از شمال به خیابان شریعتی، از جنوب به خیابان پاسداران، از شرق به خیابان شهید آرش مهر و از غرب به خیابان ولیعصر محدود می‌شود. سمساری در فاطمی نیز در اینجا فعال است.

نام خیابان دکتر فاطمی برگرفته از نام یکی از شخصیت‌ های ملی ایران به نام دکتر حسین فاطمی است که در دوران پهلوی در حزب توده فعالیت میکرد و پس از انقلاب اسلامی به جایگاه وزیر کشور رسید. این خیابان یکی از معروف‌ ترین خیابان‌ های تهران است و در آن مراکز تجاری ، فروشگاه‌ ها ، بانک‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارد و همچنین دسترسی به خطوط حمل و نقل عمومی نیز بسیار راحت است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها