نحوه خرید از فروشگاه های سمساری و تشخیص بهترین کالا

خرید از سمساری همیشه با دغدغه های بسیار کمی همراه بوده است و البته که سوالات زیادی هم در ذهن مشتریان و کاربران گشوده است؛ اولین موردی که باید به آن اشاره کرد نحوه تعیین نو بودن کالا ها است و اینکه چگونه می توان کالایی نو را شناسایی و آن را خریداری کرد؛ این موضوع با افزایش فروشندگان بسیار سخت شده به این دلیل که میزان کلاهبرداران هم افزایش یافته و نمی توان کنترلی بر آن ها داشت. ما در این مقاله به صورت کامل برای شما نحوه تشخیص کالای نو را عنوان خواهیم کرد و از طرفی نحوه و چگونگی خرید از سمساری ها را هم برای شما ذکر خواهیم کرد بهتر است همراه ما باشید.

قبل از آن که سراغ هر موضوع برویم بهتر است همین ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید سمساری را انتخاب کنیم؟ سمساری یک فروشگاه وابسته به نهاد و البته چندین نفر نخواهد بود و البته که یک فروشگاه مستقل در تهیه و ارائه لوازم دست دوم و نو است؛ اما مهمترین موضوع که انتخاب سمساری را افزایش می دهد میزان رضایت کاربران و مشتریان بوده و خرید هایی که با موفقیت و البته رضایت انجام شده؛ از طرفی بهتر است توجه داشته باشید که تلفن سمساری همیشه در دسترس است و در صورت بروز مشکل شما به راحتی می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و همین موضوع هم به صورت مجدد سبب افزایش اعتماد خواهد شد.

 

مراحل خرید از سمساری به صورت کامل و آسان:

همیشه برای خریداری کردن کالا ها چندین روش وجود دارد؛ ابتدایی روش آن است که خود فروشگاه به کاربران و مشتریان توصیه می کند و روش های بعدی توسط مشتریان مطرح می شود. سمساری ها مراحل خرید پیچیده ایی ندارند ولی شما به عنوان یک فروشنده و یا خریدار باید از تمامی این مراحل به خوبی گذر کنید که خرید خوبی را برای خود رغم زنید، این مراحل خرید از سمساری عبارت اند از:

  • تعیین بودجه مناسب با توجه به کالای انتخابی: اولین موضوعی که برای کاربران بسیار مطرح خواهد شد و البته که میزان اختلافات بر سر آن هم زیاد است قطعا تعیین بودجه مناسب است. اما چگونه باید بودجه بندی کرد؟ برای درک بهتر شما از این موضوع بهتر است مثالی را عنوان کنیم؛ فرض کنید شما می خواهید یک ماشین لباسشویی خریداری کنید قطعا که با قیمت 2 میلیون تومان نمی توانید بهترین آن را خریداری کنید حال باید افزایش بودجه داشته باشید و یا سطح توقع خود از کاربرد و آپشن محصول را کاهش دهید. (به این نوع از ساز و کار ها قطعا تعیین و باز آوری بودجه گفته می شود که با توجه کردن به آن می توانید خرید از سمساری را به راحتی انجام دهید و البته از مراحل خریداری کردن هم خواهد بود)
  • استفاده از شماره سمساری: یکی دیگر از مراحل آسان برای خریداری کرد لوازم خانه و یا لوازم دست دوم و … قطعا تماس با تلفن سمساری خواهد بود، زمانی که افراد با تلفن سمساری تماس حاصل کرده باشند به راحتی می توانند هر گونه سوالی را مطرح کنند و پیشنهاد ما به شما آن است که هر سوالی در رابطه با محصول و نوع قیمت و سال تولید و… دارید بهتر است برای افراد مطرح کنید تا به شما پاسخ دهند.( پشتیبانان تلفن سمساری همیشه حاضر هستند و قطعا به شما همیشه پاسخ خواهند داد؛ با این نوع از خدمات دیگر نیاز به مراجعه حضوری نبوده و شما به عنوان مشتری همیشه می توانید تماس حاصل کنید)
  • تعیین مدل کالا و قیمت مد نظر: همیشه برای خرید از سمساری باید نوع برند کالا و البته آپشن های آن را مطرح کنید و در کنار این موضوع بهتر است بدانید که مهمتر از تعیین برند، نحوه قیمت گذاری خواهد بود. شما به عنوان مشتری و خریدار باید ابتدا به فروشنده که سمساری است قطعا بودجه خودتان را مطرح کنید به عنوان مثال برای خریداری کردن کولر باید میزان بودجه خودتان را مطرح کنید که با توجه به بودجه بهترین محصول برای شما معرفی شود و این موضوع قطعا به نفع شما واقع خواهد شد.

 

تشخیص نو بودن کالا هنگام خرید:

نحوه خرید از فروشگاه های سمساری و تشخیص بهترین کالایکی از دغدغه های بزرگ افراد آن است که چگونه کالای نویی را تشخیص دهند و یا اینکه کلاهبرداری برای آن ها رخ ندهد؛ برای این بخش پاسخ ههای متنوع و طولانی و کوتاهی وجود دارد که سعی بر این داریم مهمترین و البته پرکاربرد ترین آن ها ار ذکر کنیم، روش تشخیص نو بودن کالا عبارت اند از:

  • خرید از فروشگاه ها مطمئن: اولین قدمی که شما به عنوان یک خریدار باید بردارید آن است که از مکان ها و فروشگاه های مطمئن خریداری کنید و این موضوع به شما خیلی کمک خواهد کرد ولی چگونه؟ برای درک بهتر شما زا این موضوع بهتر است مثالی را عنوان کنیم؛ سمساری ها یک فروشگاه های همه جانبه و البته مطمئن هستند ولی این اطمینان از کجا به دست آمده؟ از خرید های پی در پی و رضایت افراد و نوع رزومه و سابقه های آن ها؛ وجود پشتیبان هایی در تلفن سمساری هم از موارد مهم و البته اطمینان حاصل کردن محسوب خواهد شد و شما به عنوان یک مشتری با این موارد می توانید اطمینان کنید.

 

  • بارکد بر روی محصول: دومین مورد از تشخیص نو بودن کالا آن است که بارکد مورد نظر روی کارتن محصول و یا روی محصول را اسکن کنید؛ اما چرا؟ شما به محض اسکن کردن باید وارد سایت اصلی محصول و یا شرکتی که از آن خریداری کردید بشوید و با این تفاسیر می توانید مشخصات محصول و شماره سریال آن را مشاهده کنید.( توجه داشته باشید که تمامی کالای های نو امروزه بارکد دارند و شما می توانید اصل بودن آن را چک کنید؛ علاوه بر این موضوع و نداشتن بارکد می توانید شماره سریال محصول را برداشته و به سایت و برند کالا مراجعه کنید و شماره سریال را وارد کرده و اطلاعات محصول خود را مشاهده کنید؛ در غیر این صورت کالای شما اصل نخواهد بود)

 

  • سلامت بدنه و نوع رنگ: سومین مورد و روش تشخیص نو بودن کالا به هنگام خرید از سمساری آن است که به سلامت کالا و از طرفی نوع رنگ آن توجه کنید. کالایی که بنده آن خط و خش داشته باشد و یا فرو رفتگی داشته باشد قطعا خسارت دیده و یا آن که قبلا مورد استفاده قرار گرفته شده، در هر صورت شما نباید کالا را خریداری کنید و یا خریداری می کنید از قیمت آن بکاهید. اما موضوع مهم در نوع رنگ هم خواهد بود، کالایی که استفاده شده باشد به مرور زمان رنگ تیره و خود را از دست داده و به رنگ روشن و زرد در می آید.

 

  • مورد بررسی قرار دادن توسط تکنسین ها: یکی از روش هایی که از قدیم تا به الان رایح بوده آن است که از افراد متخصص در این حوزه برای شناسایی کالا ها کمک در خواست می کرده اند؛ به آن صورت که شما اگر کالایی را می خواهید خریداری کنید افراد متخصص را خبر می کنید تا کالای شما را مورد بررسی قرار دهند و از طرفی می توانند درک کنید که کالای شما قبلا مورد استفاده قرار گرفته است یا نه.( اما این روش امکان پذیر است؟ قطعا بله، به عنوان مثال کولر گازی ها و ماشین لباسشویی ها و… به صورتی که افراد متخصص با باز کردن کالا می توانند درک کنند که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است یا نه، این روش را هم ما به شما پیشنهاد می دهیم)

 

 

خرید کالای نو از سمساری ها بهتر است یا دست دوم؟

طرز تفکر اشتباه بسیاری از افراد آن است که فکر می کنند سمساری ها همیشه در خرید و فروش کالای دست دوم عالی ظاهر می شوند در صورتی که اصلا این گونه نیست و باید توجه داشته باشید که سمساری ها در خرید و فروش کالا های نو هم بسیار موفق واقع خواهند شد، به عنوان مثال سمساری در تهران همیشه کالا های نو و عالی خرید و فروش می کنند و کالایی ها را به فروش می رسانند که گارانتی دارند.

 

چه زمانی به تلفن سمساری ارتباط برقرار کنیم؟

شاید تلفن سمساری ها را مشاهده کرده باشید و این سوال برای شما پیش آمده باشد که این شماره تلفن سمساری به چه دردی خواهد خورد؟ زمانی که شما می خواهید کالای خودتان را بفروشید می توانید تماس بگیرید و از آن ها سوال کنید که آیا کالای شما را با توجه به مشخصات معلومه خریدار هستند یا نه، البته می توانید مشاوره خرید و فروش هم از آن ها درخواست کنید.( بهترین حسن پشتیبان های تلفن سمساری آن است که هنگام خرید از سمساری به شما همه جانبه کمک خواهند کرد که سود زیادی از خرید داشته باشید و موقعی که می خواهید کالای خودتان را بفروشید بتوانید با قیمت عالی آن را بفروشید.)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها