چگونه کالا دست دوم را به نو تبدیل کنیم؟

تبدیل دست دوم به نو امروزه بسیار رواج پیدا کرده است ولی بازخورد هایی که به این موضوع ربط داده می شود قطعا چند جانبه بوده است؛ به عنوان مثال برخی از افراد تبدیل کردن دست دوم به نو را فریب دادن برخی از افراد می دانند و برخی دیگر از افراد نیز نو کردن کالا را به معنای زیبا تر جلوه دادن و البته افزایش قیمت آن تلقی می کنند، علاوه بر این موضوع روش های تبدیل هم بسیار مهم بوده است که در این مقاله به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت؛ بهتر است همراه ما باشید.

تا به حال برای شما هم پیش آمده است که به نمایشگاه های خودرو رجوع کنید و البته خودرو های گوناگونی را در وضعیت کثیفی را مشاهده کنید؟ قطعا خیر، اساس کار افرادی که در این نوع شغل ها فعالیت می کنند آن است که کالای خودشان را زیبا تر و البته تمیز تر نشان دهند، البته که خودرو های دست دوم نیز ابتدا به صورت کامل تمیز و آراسته شده و بعد برای فروش گذاشته می شوند، البته که شما دست دوم را به گونه ایی به نو تبدیل خواهید کرد. (پس همین ابتدا می توان ذکر کرد که نو کردن یک کالای معنایی با مفهوم بالا ندارد و شما به گونه ایی کالای خودتان را بهتر به نمایش می گذارید.

آیا تبدیل دست دوم به نو افزایش قیمت را برای کالا به ارمغان می آورد؟

قطعا که بله، در سمساری ها اگر توجه داشته باشید اغلب لوازم دست دومی که برای فروش گذاشته می شوند علاوه بر صحت عملکرد آن ها بسیار تمیر و آراسته هستند و این مورد بر قیمت کالا خواهد افزود. (البته که سمساری ها برخلاف بسیار از مکان ها قیمت کمی روی کالا ها می گذارند)؛ اما سوال اصلی آن است که قفل تمیز و آراسته کردن کافی خواهد بود؟ قطعا که خیر، شما به عنوان فروشنده کالا ابتدا باید از صحت و سلامت کالا اطمنیان حاصل کنید و اگر کالای شما ایراداتی داشته باشد آن را رفع کنید و سپس آن را به مرحله نو کردن سوق دهید؛ اگر شما تمامی این مراحل را مو به مو و درست انجام دهید قطعا که در افزایش قیمت کالای خود به درستی عمل کرده اید. (نکته حائز اهمیت آن است که اگر شما کالایی دارید که میزان کارکرد آن بالا است و به اصطلاح ارزش تعمیر و نو کردن را ندارد؛ بهتر است سریعا آن را به سمساری ها بفروشید به این دلیل که فروشگاه های سمساری با قیمت بالا کالای شما خریداری خواهند کرد و البته که شما در این فروش سود عالی خواهید داشت)

مراحل تبدیل دست دوم به نو به صورت صفر تا صد:

اگر شما همانند بسیاری از افراد منتظر آن هستید که کالای خودتان را نو کرده و آن را برای فروش بگذارید بهتر است که این بخش را با دقت پیگیری کرده و در راستای کار خود استفاده کنید؛ توجه داشته باشدی که در هر بخش نکات و پیشنهادات به شما ارائه خواهد شد که استفاده کردن از آن ها می تواند نرخ افزایش قیمت کالای شما را چندین برابر کند:

  • پیدا کردن نقاط ضعف: اولین مورد از تبدیل کالای دست دوم به نو پیدایش ایرادات و به نوعی نقاط صعف است؛ اما نقاط ضعف یک محصول چه می باشد؟ چگونه باید به آن پی ببریم؟ برای درک بهتر شما از این موضوع بهتر است مثال مهمی را برای شما ذکر کنیم. تصور کنید شما یک یخچال را می خواهید به فروش برسانید؛ عواملی همانند صدای بلند یخچال . علاوه بر آن داغ کردن موتور و یا کار نکردن فن خنک کننده و… از جمله موارد مهمی تلقی خواهند شد که شما باید آن ها را رفع کنید علاوه بر این نکات برخی از افراد هستند که توانایی شناسایی این عیب ها را ندارند و این گونه افراد باید سریعا با متخصصان سمساری ها تماس حاصل کرده و از آن ها بخواهند که کالای خودشان را بررسی کرده و نکات منفی را ذکر کنند.
    ( قطعا که تکنسین های سمساری ها بسیار حرفه ایی بوده و با توجه به نظر سنجی هایی که شکل گرفته در مرتبه اول مشکل فنی را پیدا خواهند کرد؛ در رابطه با این خدمات هزینه اندکی از شما به عنوان ایاب ذهاب هم دریافت خواهند کرد که بسیار ناچیز است)
  • به سراغ تعمیر کردن بروید: حال پس از آن که ایرادات کالای خودتان را یافتید نوبت به آن خواهد رسید که آن ها را رفع کنید ولی چگونه؟ آیا می توان به تنهایی کالایی را تعمیر کرد؟ قطعا که می توان تعمیر کرد ولی در شرایط محدود و البته خاص به عنوان مثال هنگام که یخچال شما فن خنک کننده آن آسیب دیده بود و نیاز به تعویض داشت در این هنگام می توانستید با چندین ویدیو در اینترنت آن را تعویض کرده و البته هزینه ی اضافی پرداخت نکنید؛ البته اگر موتور و یا لوله های گاز و… آسیب دیده باشد قطعا که شما نمی توانید به تنهایی کاری انجام دهید و در این مرحله سریعا باید با افزاد متخصص ارتباط برقرار کنید.
    ( با توجه به افزایش افراد کلاهبردار باید به این مورد بسیار دقت کنید؛ به این دلیل که برخی از افراد کالای اصلی شما را برداشته و به جای آن کالای کارکرد تعمیر جایگزین خواهند کرد و شما از این موضوع خبر دار نخواهید شد، البته که باید به سراغ افراد مورد اعتماد بروید.پیشنهاد ما به شما آن است که به سراغ سمساری ها بروید به این دلیل که با هزینه نسبتا کمی بهترین خدمات را در اختیار شما گذاشته و سریعا هم کالای شما را تعمیر خواهند کرد)
  • نمای ظاهری را بهبود ببخشید: زیبا و تمیز بودن کالا 70 درصد فروش شما را تضمین خواهد کرد به این دلیل که خانواده ها امروزه به دنبال کالا هایی هستند که زیبای خاصی داشته باشند و از طرفی سلامتی کاملی هم کالا مد نظر داشته باشد. به عنوان مثال به هنگام خرید ماشین لباس شویی از سمساری ابتدا به ظاهر ماشین لباسشویی توجه کرده و در صورت پسند از ویژگی های آن سوالاتی را مطرح می کنند. (قابل توجه می باشد که برای تبدیل دست دوم به نو صد در صد باید کالای خودتان را تمیز کرده و بعد آن را برای فروش بگذارید)

اگر هزینه های این مراحل سر سام آور بود باید چه کرد؟

اگر مطالب را با دقت مطالعه کرده باشید؛ ما برای شما ذکر کردیم که اگر هزینه ها بسیار زیاد بود و یا بیش از قیمت محصول شما می شد بهترین گزینه آن است که محصول مد نظر خودتان را به سمساری ها بفروشید. شما با این کار می توانید هزینه ی خوبی به دست آورده و البته علاوه بر هزینه ها نسبتا بالا کالای دیگر هم از خود سمساری خرید کنید. (به آن صورت پس از فروش کالای خود، کالای دیگر اگر مد نظر شما بود به راحتی می توانستید آن را خریداری کنید)

بهترین راه برای فروش کالا پس از تبدیل دست دوم به نو کدام است؟

چگونه کالا دست دوم را به نو تبدیل کنیم؟بهترین راهی که شما برای فروش کالای خود می توانید انتخاب کنید قطعا دو گزینه بیشتر نیست، اولین گزینه انتخاب فروشگاه سمساری که انتخاب درست است و گزینه دوم استفاده از سایت های آگهی و یا نرم افزار هایی همانند دیوار. پیشنهاد می شود از سایت های آگهی استفاده نکنید به این دلیل که ممکن است آگهی شما اصلا فروش نرود و فقط وقت زیادی از شما بگیرد و از طرفی ممکن است کلاه برداری رخ دهد  افراد با ایراد های الکی درخواست کنند که از قیمت کالای خودتان بکاهید، با این تفاسیر بهترین گزینه ی ممکن است سمساری ها خواهند بود. داشتن خدمات همانند موارد زیر می تواند دلیل انتخاب درست شما باشد:

  • حضور یافتن در محل برای بررسی کالا: شما می توانید ابتدا با سمساری تماس حاصل کرده و مشخصات کالای خودتان را ذکر کنید؛ در مرحله ی بعدی ارسال افراد تکنسین به محله شما رخ خواهد داد که کالای مد نظر شما را به خوبی باز بینی کرده و در مرحله بعد خریداری کنند.
  • پیشنهاد قیمت بالا برای خریداری کردن کالا: بهترین فروشگاهی که کالا دست دوم خریداری می کند آن هم با قیمت بالا قطعا فروشگاه سمساری بوده. شما می توانید برای فروش کالای خود به عنوان اولین گزینه انتخاب به آن ها مراجعه کرده و در کسری از ساعت کالای خودتان را بفروشید.
  • خرید کالا: پس از فروش کالا می توانید سریعا کالای جدید از آن ها خریداری کنید و یا آن که کالایی را برای خودتان سفارش دهید و این مورد خیلی برای شما خوب خواهد شد و از طرفی بهتر است بدانید که از تخفیف های خوبی به شما می دهند.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها