خریدار ماشین لباسشویی دست دوم در تهران

سمساری رحیمی خریدار ماشین لباسشویی دست دوم با قیمت بالا و سریع در محل. کافیست هم اکنون با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ماشین لباسشویی در پاکیزگی و بهداشت فردی نقش موثری دارد و به ارتقا سلامت خانواده و راحتی در جهت شستشو لباس کمک بزرگی به بشر کرده است. لذا به دلیل محبوبیت این محصول خریداران زیادی به سمت انتخاب آن سوق پیدا کرده اند و این خریداران می توانند لباسشویی دست دوم را از سمساری در تهران بسیار راحت و کم هزینه تهیه کنند.

خریدار ماشین لباسشویی دست دوم در تهران

بهترین خریدار ماشین لباسشویی با بیشترین قیمت

آیا شما یک ماشین لباسشویی قدیمی دارید و می‌ خواهید با بالاترین قیمت آن را بفروشید!؟ دیگر نگران چیزی نباشید. ما در مجموعه رحیمی بهترین خریدار ماشین لباسشویی با بیشترین قیمت در سراسر تهران هستیم. اگر ماشین لباسشویی شما نو ، کارکرده یا حتی خراب است ما آماده‌ هستیم تا آن را با بالاترین قیمت از شما خریداری کنیم.

چرا باید سمساری رحیمی را انتخاب کنید؟

  • پرداخت فوری و نقدی: به محض توافق با شما مبلغ توافق شده را به صورت نقدی و فوری به شما پرداخت می‌کنیم.
  • ارزیابی منصفانه: کارشناسان ما با دقت و بصورت حرفه‌ ای ماشین لباسشویی شما را ارزیابی کرده و بالاترین قیمت ممکن را پیشنهاد میدهند.
  • بدون دردسر و آسان: فرایند خرید و فروش بما بسیار ساده و بدون دردسر میباشد. ما تمام مراحل را برای شما آسان می‌ کنیم.
  • خرید انواع ماشین لباسشویی: فرقی نمی‌ کند ماشین لباسشویی شما چه برندی باشد و چه وضعیتی داشته باشد ما خریدار آن هستیم.

با تماس با تیم خریدار ماشین لباسشویی دست دوم می‌ توانید ماشین لباسشویی خود را به راحتی و با بالاترین قیمت به فروش برسانید. ما بعنوان بهترین خریدار ماشین لباسشویی با بیشترین قیمت در خدمت شما هستیم تا تجربه‌ای بی‌نظیر از فروش آسان و سریع را به شما هدیه بدهیم.

 

خریدار ماشین لباسشویی دست دوم در تهران

همین حالا تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای شرکت ما بهره‌ مند بشوید!

انواع ماشین لباسشویی دست دوم

این دستگاه از نظر طریقه باز شدن درب در دو مدل موجود است که شامل موارد زیر می باشد.

ماشین لباسشویی درب از بالا

از نمونه های قدیمی تر بوده که دربی در قسمت بالای آن وجود دارد که دکمه های آن نیز در قسمت بالا در کنار درب یا در بدنه قرار گرفته است. لذا لباس را باید از درب بالا وارد و خارج نمود، به همین دلیل بدون نیاز به خم شدن می توان البسه را وارد یا خارج کرد.

ماشین لباسشویی درب از جلو

از نمونه های جدید است که دکمه ها نیز در کنار درب در جلو قرار دارد و مورد پسند همگان قرار گرفته است. آنها ظرفیت بالایی دارند بالاخص نمونه های جدیدتر که علاوه بر ظرفیت بالا دارای آپشن های بیشتری نیز هستند. بسته به تعداد دور در دقیقه در زمان مختلفی لباس ها را شستشو می دهند و هر چه تعداد دور آن بالاتر باشد عملیات شستشو و خشک کردن زودتر انجام می شود.

فرق لباسشویی درب از جلو و بالا در چیست؟

  • لباسشویی درب از بالا تا زمانی که مخزن پر از آب نشود عملیات شستشو را انجام نمی دهد و بعد از پرشدن بیش از حد نیز نمی تواند به خوبی کار کند. ولی نوع درب از پایین بعد از پر شدن محفظه و بسته شدن درب فرایند شستشو را انجام می دهد و هر چقدر هم پر شود به خوبی البسه را می شوید.
  • نوع درب از جلو به سبب داشتن همزن در داخل محفظه ظرفیت بالایی دارد و عملکرد بهتری در شستشو خواهد داشت.
  • نوع درب از بالا پر سر و صدا تر است و مصرف برق در آنها بیشتر خواهد بود، همچنین ارزانتر نیز می باشد.
  • لباسشویی درب از جلو در صورت خیس ماندن، لاستیک دور درب ممکن است دچار کپک و بوی نامطبوعی شود. به همین دلیل بعد از استفاده باید با دستمال این لاستیک خشک شود و درب را نیز باید نیمه باز گذاشت.
  • درب لباسشویی درب از بالا در زمانی که فعالیت می کند می تواند باز باشد، به همین دلیل در فرایند شستشو می توان لباس به آن اضافه کرد. ولی نوع درب به جلو بعد از اینکه شروع به کار کردن می کند درب آب قفل می شود، به همین دلیل امکان کم یا زیاد کردن لباس در این مرحله وجود ندارد.
  • لباسشویی درب از جلو با وجود اینکه سرعت شستشو در آن قابل تنظیم است ولی با مکث و با سرعت پایین لباس را می شوید. اما نوع درب به بالا با سرعت و شدت بیشتری عملیات شستشو را انجام خواهد داد.

شماره خریدار ماشین لباسشویی دست دوم در تهران

ماشین لباسشویی دست دوم بسته به نوع و مدل از نظر نحوه عملکرد، نحوه شستشو، کیفیت شستشو و …. ساختار متفاوتی دارد و باید بسته به نیاز، بودجه و شرایط خود آن را تهیه کرد. خریدار ماشین لباسشویی دست دوم در تهران می تواند آن را از سمساری با قیمت کاملا مقرون به صرفه و با اطمینان از کیفیتش تهیه کند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره از خریدار ماشین لباسشویی دست دوم در تهران با ما در تماس باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها